Fogyasztói bizalmi index cikkek


Munkaerőhiánnyal küzd minden negyedik hazai vállalkozás

Munkaerőhiánnyal küzd minden negyedik hazai vállalkozás  

Októberben az üzleti szféra összesített várakozása nem változott az előző hónaphoz képest, de a fogyasztók kissé pesszimistábbak lettek
Hullámzik az emberek bizalma itthon, mint a tenger

Hullámzik az emberek bizalma itthon, mint a tenger 

Júliusban emelkedett a GKI konjunktúraindexe.
Tombol a jókedv az infláció elleni verseny egyik győztesénél

Tombol a jókedv az infláció elleni verseny egyik győztesénél 

Több mint másfél éves csúcson a spanyolországi fogyasztói bizalom.
A magyarok úgy érzik jelentősen romlani fog pénzügyi helyzetük

A magyarok úgy érzik jelentősen romlani fog pénzügyi helyzetük 

Márciusban hatalmasat esett a Gazdaságkutató Intézet (GKI) fogyasztói bizalmi indexe.
Már nem akar Dunának menni a biznisz-szféra. Most a fogyasztók zuhantak össze

Már nem akar Dunának menni a biznisz-szféra. Most a fogyasztók zuhantak össze 

Októberben az előző havi durva bezuhanás után kissé emelkedett a GKI üzleti bizalmi indexe, a fogyasztói viszont sokat romlott.
Történelmi csúcson a bizalmi index

Történelmi csúcson a bizalmi index 

A GKI konjunktúraindexe eddig csak egyetlen alkalommal, 1998 nyarán volt olyan magas, mint most júniusban, az üzleti bizalmi index pedig eddigi, több mint húszéves története során még sohasem. A fogyasztók is nagyon derűlátók. Ugyanakkor ez a kiugró magyar optimizmus egyelőre nem sokkal haladja meg az elmúlt három évre jellemző, viszonylag szűk sáv felső határát.
Nőtt az üzleti, de nagyot csökkent a fogyasztói bizalom

Nőtt az üzleti, de nagyot csökkent a fogyasztói bizalom 

Az üzleti várakozások érdemben javultak, s ezzel 16 havi csúcsra kerültek, a fogyasztóiak viszont számottevően romlottak - a GKI (www.gki.hu) által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint.
Három hónap után megtorpantunk

Három hónap után megtorpantunk 

Februárban – három hónapos emelkedés után – megállt a GKI konjunktúraindexének javulása. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint az üzleti várakozások nem változtak, a fogyasztóiak kismértékben romlottak. A GKI konjunktúraindexe mintegy három éve viszonylag szűk sávban ingadozik, ennek – a januárhoz hasonlóan – most is a felső részén található.
Optimisták a magyarok pénzügyeikkel kapcsolatban

Optimisták a magyarok pénzügyeikkel kapcsolatban 

Stabilizálódott a magyar fogyasztók bizalmi indexe a Nielsen felmérése szerint. A bizalmi index három kérdése közül a magyarok legoptimistábban személyes pénzügyi kilátásaikat ítélik meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Gazdaság

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója  

Az erősödő bérlői kereslet hatására immár harmadik hónapja a 250 ezres lélektani határ felett stabilizálódtak a kínálati bérleti díjak Budapesten.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo