Fogyasztói bizalmi index cikkek


Munkaerőhiánnyal küzd minden negyedik hazai vállalkozás

Munkaerőhiánnyal küzd minden negyedik hazai vállalkozás  

Októberben az üzleti szféra összesített várakozása nem változott az előző hónaphoz képest, de a fogyasztók kissé pesszimistábbak lettek
Hullámzik az emberek bizalma itthon, mint a tenger

Hullámzik az emberek bizalma itthon, mint a tenger 

Júliusban emelkedett a GKI konjunktúraindexe.
Tombol a jókedv az infláció elleni verseny egyik győztesénél

Tombol a jókedv az infláció elleni verseny egyik győztesénél 

Több mint másfél éves csúcson a spanyolországi fogyasztói bizalom.
A magyarok úgy érzik jelentősen romlani fog pénzügyi helyzetük

A magyarok úgy érzik jelentősen romlani fog pénzügyi helyzetük 

Márciusban hatalmasat esett a Gazdaságkutató Intézet (GKI) fogyasztói bizalmi indexe.
Már nem akar Dunának menni a biznisz-szféra. Most a fogyasztók zuhantak össze

Már nem akar Dunának menni a biznisz-szféra. Most a fogyasztók zuhantak össze 

Októberben az előző havi durva bezuhanás után kissé emelkedett a GKI üzleti bizalmi indexe, a fogyasztói viszont sokat romlott.
Történelmi csúcson a bizalmi index

Történelmi csúcson a bizalmi index 

A GKI konjunktúraindexe eddig csak egyetlen alkalommal, 1998 nyarán volt olyan magas, mint most júniusban, az üzleti bizalmi index pedig eddigi, több mint húszéves története során még sohasem. A fogyasztók is nagyon derűlátók. Ugyanakkor ez a kiugró magyar optimizmus egyelőre nem sokkal haladja meg az elmúlt három évre jellemző, viszonylag szűk sáv felső határát.
Nőtt az üzleti, de nagyot csökkent a fogyasztói bizalom

Nőtt az üzleti, de nagyot csökkent a fogyasztói bizalom 

Az üzleti várakozások érdemben javultak, s ezzel 16 havi csúcsra kerültek, a fogyasztóiak viszont számottevően romlottak - a GKI (www.gki.hu) által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint.
Három hónap után megtorpantunk

Három hónap után megtorpantunk 

Februárban – három hónapos emelkedés után – megállt a GKI konjunktúraindexének javulása. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint az üzleti várakozások nem változtak, a fogyasztóiak kismértékben romlottak. A GKI konjunktúraindexe mintegy három éve viszonylag szűk sávban ingadozik, ennek – a januárhoz hasonlóan – most is a felső részén található.
Optimisták a magyarok pénzügyeikkel kapcsolatban

Optimisták a magyarok pénzügyeikkel kapcsolatban 

Stabilizálódott a magyar fogyasztók bizalmi indexe a Nielsen felmérése szerint. A bizalmi index három kérdése közül a magyarok legoptimistábban személyes pénzügyi kilátásaikat ítélik meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo