Figyelem cikkek


Oda kell figyelni, ha tudatosan akarunk vásárolni

Oda kell figyelni, ha tudatosan akarunk vásárolni 

Bár a magyar vásárlók többsége tudatosnak vallja magát, csak egy szűk többség tölti ezt meg tartalommal a való életben. Pedig egy kis odafigyeléssel nemcsak a környezetet, de saját pénztárcájukat is kímélhetnék.
Honorálnák a brit autósokat, ha figyelnek a kerékpárosokra

Honorálnák a brit autósokat, ha figyelnek a kerékpárosokra 

Olcsóbbá tennék a gépjárműbiztosítást a brit autósoknak, ha elvégeznek egy tanfolyamot, amitől nagyobb odafigyeléssel viseltetnének az utakon közlekedő kerékpárosok iránt. A brit közlekedési minisztérium egyúttal szigorúbban kezelné a kerékpársávban parkolást is. 
Az Airbnb-be sem érdemes ész nélkül belevágni

Az Airbnb-be sem érdemes ész nélkül belevágni 

Közel egy évtizede tarol az Airbnb Magyarországon, Budapest belvárosában egyre többen adják ki ilyen célra lakásukat. De azok száma is nő, akik rossz tapasztalatokat szereztek. Balla Ákos, ingatlanszakértő véleménye szerint ebbe sem szabad ész nélkül belevágni.
Felgyorsíthatja munkavégzésed a 2 perces szabály

Felgyorsíthatja munkavégzésed a 2 perces szabály 

Nem szabad elaprózni magunkat. A számítógépünkön kinyitott-becsukott ablakok között ingázik fókuszunk, a hosszabb koncentrálást igénylő, nagyobb feladatokra egyre kevésbé van mentális energiánk. Csakhogy az apróbb feladatok halasztgatása, tologatása sem jó. Hogyan döntsük el, mibe vágjunk bele? Ebben lehet iránymutató a "2 perc szabály"
P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing

P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing 

A márkák ma már nem kerülhetik meg sem a fősodor nagy hírességeit, sem a mikrocelebeket. Az influencerek bloggerek, Youtuberek és fotófüggő instások éppúgy lehetnek, mint befutott sztárok. Ők a ma és a holnap reklámarcai, márkanagykövetei.
Nem tud koncentrálni? Ez segít!

Nem tud koncentrálni? Ez segít! 

A cégek a legokosabb és legkreatívabb elméket keresik a kulcspozíciókba. De pont ők azok, akiknek nehezükre esik a koncentrálás. Mert olyan sziporkázó az agyuk, hogy állandóan új ötletek kavarognak a fejükben. Márpedig korunk munkavállalóit 3 percenként megzavarják a munkában.
Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal

Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal 

A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Gazdaság

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak 

Az elmúlt időszakban Trump amerikai elnök egyre keményebb oroszellenes nyilatkozatai ismét előtérbe helyezték Magyarország Oroszországból származó energiaimportjának – olaj- és gázfüggőségének – kérdését. Ennek kapcsán az Europion október elején 1300 fős országos reprezentatív mintán vizsgálta, hogyan látja a magyar társadalom az orosz energiafüggőség problémáját. Az eredmények egy alapvetően alacsony tájékozottságú, ugyanakkor az ügyben szélsőségesen megosztott közvélemény képét rajzolják fel.

Társadalom

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön 

A 2022-es választásokhoz képest egyértelműen durvább kampányra számít a magyarok többsége.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo