Figyelem cikkek
Oda kell figyelni, ha tudatosan akarunk vásárolni
Bár a magyar vásárlók többsége tudatosnak vallja magát, csak egy szűk többség tölti ezt meg tartalommal a való életben. Pedig egy kis odafigyeléssel nemcsak a környezetet, de saját pénztárcájukat is kímélhetnék.
Honorálnák a brit autósokat, ha figyelnek a kerékpárosokra
Olcsóbbá tennék a gépjárműbiztosítást a brit autósoknak, ha elvégeznek egy tanfolyamot, amitől nagyobb odafigyeléssel viseltetnének az utakon közlekedő kerékpárosok iránt. A brit közlekedési minisztérium egyúttal szigorúbban kezelné a kerékpársávban parkolást is.
Az Airbnb-be sem érdemes ész nélkül belevágni
Közel egy évtizede tarol az Airbnb Magyarországon, Budapest belvárosában egyre többen adják ki ilyen célra lakásukat. De azok száma is nő, akik rossz tapasztalatokat szereztek. Balla Ákos, ingatlanszakértő véleménye szerint ebbe sem szabad ész nélkül belevágni.
Felgyorsíthatja munkavégzésed a 2 perces szabály
Nem szabad elaprózni magunkat. A számítógépünkön kinyitott-becsukott ablakok között ingázik fókuszunk, a hosszabb koncentrálást igénylő, nagyobb feladatokra egyre kevésbé van mentális energiánk. Csakhogy az apróbb feladatok halasztgatása, tologatása sem jó. Hogyan döntsük el, mibe vágjunk bele? Ebben lehet iránymutató a "2 perc szabály"
P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing
A márkák ma már nem kerülhetik meg sem a fősodor nagy hírességeit, sem a mikrocelebeket. Az influencerek bloggerek, Youtuberek és fotófüggő instások éppúgy lehetnek, mint befutott sztárok. Ők a ma és a holnap reklámarcai, márkanagykövetei.
Nem tud koncentrálni? Ez segít!
A cégek a legokosabb és legkreatívabb elméket keresik a kulcspozíciókba. De pont ők azok, akiknek nehezükre esik a koncentrálás. Mert olyan sziporkázó az agyuk, hogy állandóan új ötletek kavarognak a fejükben. Márpedig korunk munkavállalóit 3 percenként megzavarják a munkában.
Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal
A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.