értékrend cikkek


Ezekkel a kérdésekkel tapogatják ki személyiséged az állásinterjún

Ezekkel a kérdésekkel tapogatják ki személyiséged az állásinterjún 

A CV nem mond el mindent rólunk. Adatokat, időpontokat, munkaköröket, kompetenciákat igen, de a nehezen mérhető soft skillekről, a társas helyzetekben alkalmazott készségekről igen keveset. Az HR-esek trükkös kérdésekkel próbálnak rájönni az állásinterjún, milyen a jelentkező személyisége és milyen soft skillekkel rendelkezik.
A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal

A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal 

Ha két kényelmet és minőséget nyújtó cég közül kell választani, az fog győzni, amelyik valamilyen pluszt tud felmutatni az éthoszában, az üzletpolitikájában: lehetőleg társadalmi elkötelezettséget és szerepvállalást. Ilyenek a B vállalatok, melyek világjobbító, etikus értékrendjével versenyelőnyre tesznek szert. A munkaerő megtartásában is erősek ezek a cégek.
Szeretettel kell harcolni

Szeretettel kell harcolni 

Egy tudásszervezetben az emberek szerepe meghatározó, éppen ezért fontos, hogy motiváltak és elkötelezettek legyenek. Olykor változtatások, fejlesztések szükségesek az eredményesség növeléséhez, a szervezetfejlesztés azonban harc, amiben könnyű elbukni támogatók nélkül.
Megélhetésünk kulcsa és záloga lesz a sharing economy

Megélhetésünk kulcsa és záloga lesz a sharing economy 

A megosztásos gazdaságba való átmenet kulturális, gondolkodás- és viselkedésbéli követelményeit és akadályait foglalta össze Dinya László, a Szegedi Egyetem tanára a Piac & Profit Sharing Economy című konferenciáján. Ha az automatizáció kiváltja a lakosság nagy részének a munkáját, s a garantált alapjövedelem csak a minimális megélhetésüket fedezi, akkor autójuk, lakásuk, gépeik, szaktudásuk stb. bérbe adásával tehetnek szert az emberek pluszjövedelemre a megosztásos gazdaságban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo