Ericsson cikkek
1400 dolgozójától készül megválni egy multi
Az Ericsson AB svéd távközlési berendezésgyártó mintegy 1400 fős létszámleépítést tervez Svédországban.
A vezetékes internet konkurenciája a félelmetesen terjedő 5G
Ericsson Mobility Report: a nehéz gazdasági környezet ellenére is töretlen az 5G terjedése.
Súlyos csapás az orosz gazdaságnak
Három technológia cég, a finn Nokia, a svéd Ericsson és a svájci Logitech is bejelentette, hogy elhagyja az orosz piacot.
Giga pofon Oroszországnak
A világ két vezető távközlési cége közül a svéd Ericsson felfüggesztette oroszországi tevékenységét, a finn Nokia pedig bejelentette, hogy végleg hátat fordít az orosz piacnak az Ukrajna elleni orosz háborúval összefüggésben.
2,8 milliárd 5G-s előfizetést köthetnek 2025-ig
Az Ericsson 2020 végére mintegy 190 millió 5G-s mobilelőfizetéssel számol globálisan, számuk 2025-re a távközlési cég szerint 2,8 milliárdra nő.
Kiállt a Huawei mellett egyik nagy versenytársa
Korlátozza a szabad versenyt és kereskedelmet, végső soron pedig hátrányos hatással van az egész gazdaság versenyképességére is a Huawei kizárása az 5G mobil hálózati fejlesztésekből Svédországban az Ericsson vezérigazgatója szerint.
10 futurisztikus álom, ami 2030–ra valósággá válhat
A felhasználói elvárások szerint a hálózatba kapcsolt technológiák 2030-ra már hétköznapi szinten is képesek lesznek mind az öt emberi érzékszervvel interakcióba lépni, a látáson és halláson felül az ízlelést, a szaglást és a tapintást is stimulálni.
Kína az 5G-ben is lenyomja Európát
Európában 300-500 milliárd euró közötti összegbe kerülhet az átállás a távközlés új 5G-s rendszerére, az USA-ban mintegy 300 milliárdba. A nagy üzletet a két skandináv, az Ericsson és a Nokia készíti elő, de a veteránokat szorongatja az új szereplő, a kínai Huawei.
Ilyen Kína: havi 9 millió új mobilelőfizető
A 2010-es világkiállítással Sanghaj az érdeklődést Kína múltjára, jelenére és jövőjére irányítja. Az Ericsson ConsumerLab új jelentése a világ legnagyobb távközlési piacának növekedése, lehetőségei és sokszínűsége mögött álló fogyasztói viselkedésre irányítja a reflektorfényt.