élőmunka-terhek cikkek


Ha nem háromgyerekes, sokba kerül a munkavállaló

Ha nem háromgyerekes, sokba kerül a munkavállaló 

Az adó mindig soknak tűnik, de nem árt tudni, hogy állunk másokhoz képest. Egy most megjelent friss összehasonlítás szerint még mindig stabilan az utolsó helyen állunk a bérterhekben a régiőban – kivéve, a sokat kereső háromgyermekes munkavállalókat.
Hol állunk a régiós adóversenyben?

Hol állunk a régiós adóversenyben? 

Vegyes képet mutat a közép-kelet-európai régió adózási szempontból. A befektetők számára egyre nehezebb az összehasonlítás, s a trendek sem egyértelműek a Mazars friss kiadványában összegzett információk szerint. Magyarország több ponton – egyebek mellett a forgalmi adó mértéke, illetve az élőmunka-terhek terén – a szélsőséges példák között említhető. Mindezzel együtt Smicsek Sándor, a könyvvizsgáló és tanácsadó cég partnere szerint a jövőt illetően a legfontosabb a befektetők bizalmának visszaszerzése lenne.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo