Egészségügyi termékdíj cikkek


Lendületben az energiaitalok

Lendületben az energiaitalok 

Egyre fiatalabbak az energiaitalok fogyasztói, ugyanakkor az alacsonyabb jövedelmű háztartások sem ezen az italfajtán spórolnak, hiszen a megvásárolt mennyiség egyre nagyobb hányadát ők fogyasztják.
Így nassolunk mi

Így nassolunk mi 

A magyarok fele szívesen kínálja vendégeit chipsszel, egyharmaduk pedig baráti összejövetelekre is burgonyás ropogtatnivalót visz. A tavasz és a jó idő miatt több programot szervezünk, több időt töltünk barátainkkal, ilyenkor szívesebben fogyasztunk sós snackeket is. A magyarok fogyasztását nem fogta vissza a chipsadó.
Nem csak energiaitalokra – Kiterjesztené a kormány a chipsadót

Nem csak energiaitalokra – Kiterjesztené a kormány a chipsadót 

Újabb kkv-k kerülhetnek nehéz helyzetbe, mivel várhatóan nem csak az energiaitalok gyártói szembesülnek majd azzal, hogy újabb díjat vet ki rájuk a kormány. Szócska Miklós államtitkár korábbi nyilatkozata alapján ugyanis más élelmiszeripari termékeket is bevonhatnak a chipsadó hatálya alá.
Béren kívül- Fontosabb az egészség, mint az étkezési jegy

Béren kívül- Fontosabb az egészség, mint az étkezési jegy 

Ma már az étkezési támogatásnál fontosabbnak tartják az egészségmegőrzést a munkáltatók és a munkavállalók is, ha cafeteriáról van szó. Bár az egészségtámogatások után adózniuk kell a cégeknek, az új betegbiztosítási konstrukció előrelépést jelenthet ezen a területen. Az egészségügyi szolgáltatások ára a több ezrestől egészen a százezres nagyságrendig terjed, de hogy mennyit fizet egy cég a dolgozójának, az a pozíciójától is függ.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo