Depresszió ellen cikkek


Négy szokás, amivel túlélheti a Legrosszabb Napot

Négy szokás, amivel túlélheti a Legrosszabb Napot 

Gőzerővel beindult az új év, és közeledik az Év Legrosszabb Napja is. Ahhoz, hogy túlélhesse ezt a napot, és sikeres legyen 2015-ben, érdemes új szokásokat tanulnia! Ezek közül mutatunk be néhányat!
Nincs kedve dolgozni menni? Pedig már túl vagyunk az év legrosszabb napján

Nincs kedve dolgozni menni? Pedig már túl vagyunk az év legrosszabb napján 

Egy brit felmérés szerint idén január 6-a volt az év leglehangolóbb napja. Nemcsak az első munkanap volt, de többen is válnak ilyenkor. Szóval a legrosszabbon már túl vagyunk.
Tudatosan kell védekezni a letörtség ellen

Tudatosan kell védekezni a letörtség ellen 

Megdöbbentő eredményre jutottak a Cambridge-i Egyetem szociológusai: hatalmas ütemben növekszik Európa-szerte az öngyilkosságok száma, amit ők a gazdasági-pénzügyi krízis számlájára írnak. A depresszió és szorongás ellen muszáj tudatosan védekezni, és ha kell, segítséget kérni szakemberektől.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo