Danone cikkek

Újra magyar vezetője van az Unilevernek
Ács Tamást nevezték ki.

Műanyagszemét: ezek a legismertebb márkák a tengerben
Műanyagszemetünk már több száz kilométerre a lakott területektől is megtalálható: ott van a bálnák gyomrában, sőt az Északi-sark jegében is találtak már plasztikot. A Greenpeace 239 tisztítóakcióban szedett össze hulladékot, ez alapján állapította meg, melyik a leggyakrabban előforduló brand az óceánokban.

Céges vízstratégia: víz nélkül nincs se bevétel, se profit!
A tudatos cégek már felbecsülik a víz értékét, az általa nyújtott szolgáltatásokat, és költenek a vízbázisok megóvására, hogy elegendő minőségű és mennyiségű vízhez jussanak termelési folyamataik elvégzéséhez. Az Intel, a Gap és mások bukták már el profitjuk jelentős hányadát vízproblémák miatt.

Készen állsz rá, hogy karbonlábnyomod látva vásárolj?
Tükröt tart az emberek vásárlásai mint ökológiai tehertételek elé a Ben & Jerry’s jégkrémmárka. A jövőben egyre több cég fogja felajánlani az embereknek, hogy fogyasztásuk karbonlábnyomának semlegesítéseként bizonyos ökológiai projekteket támogathatnak már rögtön a vásárláskor.

Kitalálnád melyik a világ legnagyobb B vállalata?
Segítünk: a Danone North America. A Danone-csoport nyolc leányvállalata szerezte meg a Benefit Corporation, vagyis a B vállalat cégformát, melyet olyan cégek kapnak meg, mely a társadalmi közérdeket szolgáló küldetést a profitérdekkel egyenrangú tényezőként kezelik. A cég B vállalattá alakítása során 1500 kérdést tett fel magának a menedzsment.