Csomagolóanyagok cikkek


Most lövik lábon az uniós  körforgásos gazdaságot

Most lövik lábon az uniós körforgásos gazdaságot  

Az Európai Bizottság tavaly új szabályozásra tett javaslatot a pazarló csomagolás megszüntetése.
Kevesebb műanyagszemetet termelne a Lidl

Kevesebb műanyagszemetet termelne a Lidl 

Kevesebb műanyagot használ majd a Lidl a saját márkás termékeinél, energiatakarékos izzókra cserélik a mostani lámpáikat is. Nálunk az energiaitalok csomagolásában látható először változás.
Svájcot is be tudnánk dobozolni

Svájcot is be tudnánk dobozolni 

A legnagyobb ökológiai lábnyomot hagyó iparágakban is egyre inkább előtérbe kerülnek a fenntarthatósági szempontok, így egyre többen térnek át a környezetbarát csomagolóanyagok alkalmazására. A környezetvédő szervezetek bírálatainak kereszttüzében álló élelmiszeripari vállalatok immár termékeik 40 százalékát csomagolják környezetkímélő hullámkartonba, nagymértékben csökkentve ezzel az ágazat környezetterhelését. A felmérések azt mutatják, hogy a nagy csomagolás-felhasználó vállalatok közel kétharmadának fontos, hogy a csomagolószer környezetbarát legyen.
Szeretjük a zöldet, de még jobban az olcsót

Szeretjük a zöldet, de még jobban az olcsót 

A magyarok többsége előnyben részesítené azokat az élelmiszer-csomagolóanyagokat, amelyekről tudja, hogy kevésbé terhelik a környezetet, s 15,2 százalékunk anyagilag is hajlandó áldozni erre vásárlás során, ugyanakkor 17,8 százalék válaszolt úgy, hogy akkor sem döntene környezetvédelmi szempont alapján, ha semmilyen különbség nem jelentkezne a termék árában.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban 

A behozatallal szemben más rajtvonalhoz állítják a magyar zöldségeket a szigorú szabályok.

Infokom

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés  

Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo