Csapó Gergely cikkek


Miért használjunk céges e-mail címet?

Miért használjunk céges e-mail címet? 

Miért kell külön címet használnunk a céges levelekhez? Egyáltalán milyenek legyenek ezek az e-mail címek, hogyan kezeljük őket? Szakértőnk válaszol.
Út a céges weboldalhoz: most jön a lényeg

Út a céges weboldalhoz: most jön a lényeg 

A weboldal készítést bízhatjuk profi csapatra, vagy megoldhatjuk magunk is. Csapó Gergely informatikai szakértőnk, a Rackhost Zrt. vezérigazgatója szerint bárhogy is döntünk, a legfontosabb, hogy pontosan tudjuk, milyen oldalt, milyen célra szeretnénk.
Jó tanácsok a céges tárhely bérléséhez

Jó tanácsok a céges tárhely bérléséhez 

Céges honlapot szeretnénk? Magunk is kivitelezhetjük, de néhány apróságra oda kell figyelnünk, többek között a tárhelyválasztásra is. Szakértőnk ad néhány tanácsot!
Hogyan regisztráljunk domaint?

Hogyan regisztráljunk domaint? 

Ha és amikor eljutottunk egy cégben a saját weboldal indításának gondolatáig, és a megfelelő domainnevet is kiválasztottuk, már  csak regisztrálnunk kell. Hogyan is zajlik ez a folyamat, mire kell figyelni ennek során? Szakértőnk válaszol.
Céges oldal: minek nevezzelek?

Céges oldal: minek nevezzelek? 

Ha saját weboldalt szeretnénk készíteni, szükségünk lesz hozzá egy domain névre. Mi legyen a neve? Milyen végződéssel regisztráljuk? Szakértőnk tanácsokat ad a megfelelő domain név kiválasztásához.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Gazdaság

Szívhatják a fogukat a lakáshitel előtt állók

Szívhatják a fogukat a lakáshitel előtt állók  

Hiába csökkent több mint 4 százalékkal az alapkamat, a lakáshitelek árazását befolyásoló referenciakamatok magasabbak, mint egy éve.

Társadalom

Deutsch Tamás angolján nevet az ország

Deutsch Tamás angolján nevet az ország 

Deutsch Tamás felzárkózott Szájer Józsefhez szégyenteljességben.

Infokom

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia?

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia? 

Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo