Codecool cikkek
Behalt az organikus elérés a közösségi médián?
A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
Félmilliót is kereshet egy junior programozó
Nem csillapodik a kereslet a megfelelően képzett junior programozók iránt a Codecool saját tapasztalatai szerint. Az eddig álláshoz juttatott kétszáz Codecool tanuló kezdőfizetésének elemzéséből úgy tűnik, hogy kielégíthetetlen a munkaadói oldal felvevőképessége. Még a tavaly végzettekénél is jobb fizetési feltételekkel helyezkedtek el a legutóbb kifutott végzős diákjai.
Milyen programozókra van a legnagyobb kereslet?
Tizen-, huszon- és ötvenezres munkaerőhiányt emlegetnek az IT-iparban a szakemberek, de a hiány nem minden területen egyforma. Az informatikus-felnőttképzéssel foglalkozó Codecool közleményében bemutatta, milyen állásokra, mely cégek keresnek programozói szaktudással rendelkező szakembereket.