Coaching típusú vezetés cikkek


Nem szívjóságból kell figyelni az emberekre

Nem szívjóságból kell figyelni az emberekre 

Ha a coaching kultúra határozza meg a vállalkozás működését, akkor valóban figyelünk az emberekre. De ugyanolyan erősen figyelünk a teljesítményére is! Az egésznek ugyanis ez a célja. Szakértőnk tisztázza, mi ez az egész a coaching kultúrával.
EQ forradalom előtt állnak a sikeres magyar cégek?

EQ forradalom előtt állnak a sikeres magyar cégek? 

Az érzelmi intelligencia (EQ) karrierje szépen ível felfelé a közbeszédben, a közgondolkodásban, a hétköznapi életben. Mindenféle színes magazinokban olvashatunk róla cikkeket, szép számmal jelennek meg könyvek a témában. Lényeges kérdés, hogy az EQ jelentőségének felismerése mikor és milyen mértékben foglalja el az őt megillető helyet a szervezetek életében, a munkahelyeken.
Egy irritálóan egyszerű modell a hatékony csapatért

Egy irritálóan egyszerű modell a hatékony csapatért 

Célokat kitűzni, irányítani és fejleszteni a csapatot, hogy azt minél hatékonyabban elérjék – ez minden vezető alapvető célja. És van rá egy döbbenetesen egyszerű, ugyanakkor hatékony módszer.
Így vezethet a netes kor főnöke

Így vezethet a netes kor főnöke 

Változó világunkhoz a vezetési stílusoknak is alkalmazkodnia kell a siker érdekében. A netes kor vezetője már a kollégákhoz is máshogy viszonyul. Lássunk egy jól működő, modern modellt!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Gazdaság

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo