Cégnév cikkek


A vállalkozása bánhatja, ha rossz nevet választott

A vállalkozása bánhatja, ha rossz nevet választott 

Sok kezdő, de még rutinos vállalkozó számára is fogós feladat lehet megfelelő nevet választani a tevékenység mellé, nem árt néhány dolgot figyelembe vennünk, mielőtt alapító okiratba véssük a cég nevét.
Fontos bejelentést tett a magyar milliárdos, de nem dől össze a brand

Fontos bejelentést tett a magyar milliárdos, de nem dől össze a brand 

Wáberer György az erről rendelkező szerződés lejártakor, 2018 nyarán felmondja a Waberer's márkanév és cégnév használatának jogát - írja az MTI.
Sose találná ki, mit jelentenek a legismertebb márkanevek

Sose találná ki, mit jelentenek a legismertebb márkanevek 

Rendszeresen vásároljuk a terméiket, látogatjuk az áruházaikat, mégsem feltétlenül tudjuk, hogy mit jelentenek a márkaneveik. Némelyik jelentése elég meglepő. Van köztük rövidítés, latin szó, sőt elgépelés is.
5 fontos lépés névadás előtt

5 fontos lépés névadás előtt 

Nevet választani a cégünknek sokkal nehezebb, mint amilyennek elsőre gondolnánk. Ha igazán jó, több szempontból is hatékony névre pályázunk, alaposan körbe kell járnunk a témát és nem elég a megérzéseinkre hagyatkozni. Mutatunk néhány ötletet, hogy könnyebb legyen a döntés.
Nomen est omen - avagy hogyan válasszunk nevet a cégnek

Nomen est omen - avagy hogyan válasszunk nevet a cégnek 

A megrendelők és a vásárlók a névvel azonosítják a cégünket, vagy éppen azzal találkoznak először, így érdemes jól választani. Ahhoz, hogy a megfelelő opciót megtaláljuk – és ne érezzük úgy később, hogy módosítanunk kell – érdemes néhány dolgot átgondolni.
Cégmódosítás: mikor, mennyit kell fizetni?

Cégmódosítás: mikor, mennyit kell fizetni? 

Mikor kell módosítani a társasági szerződést? És mennyi ennek a költsége? Összeszedtük, melyik módosítás, mennyibe kerül a cégnek és mi az, ami illetékmentes.
Mitől jó egy cégnév?

Mitől jó egy cégnév? 

Sok vállalkozó nagy lendülettel indul neki a cégalapításnak, de a cégnév választásnál sokan visszapattannak, mert kedvüket szegi a döntés gyötrő dilemmája. Miért olyan nehéz eldönteni, melyik név lehet a befutó? Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a cégnév választásnál? A Piac&Profit szakértője segít!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében

Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében  

Az ESG szempontok szerinti fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a hazai kis- és középvállalkozások életében is.
Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században?

Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században? 

Napjainkban a pénzügyeinket érintő információk soha nem látott mennyiségben áramlanak felénk, így egyre nehezebb magánemberként eligazodni közöttük.

Pénzszerzés

Itt az újabb pofon: emelik a bankok a számlaköltségeket

Itt az újabb pofon: emelik a bankok a számlaköltségeket 

Négy bank bejelentette, hogy a fogyasztói árindexnek, azaz az infláció mértékének megfelelően megemeli a bankszámlához kapcsolódó költségeket.

Adózás

Minden az alanyi mentességről

Minden az alanyi mentességről 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre.

Cégblog

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is 

A klímaváltozás miatt megnő ezek kockázata.

Klímablog

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat 

Környezetünk megóvása és a fenntarthatóság korunk legsürgetőbb és legösszetettebb problémája, amiről bőven van még mit tanulnunk.

Gazdaság

Aggasztó folyamat zajlik a magyar cégeknél

Aggasztó folyamat zajlik a magyar cégeknél  

A vállalatok innovációs aktivitása nagyot zuhant az elmúlt időszakban.

Infokom

Hol vannak a magyar innovátorok?

Hol vannak a magyar innovátorok?  

A magyar cégek 99 százaléka nem tudja, hogy 100 százalék intenzitású pályázaton már egy ötlettel is el tud indulni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo