Bringázz munkába cikkek
Idén is Bringázzunk a munkába!
A munkába való kerékpározás elleni kifogások megdöntésére építi őszi kampányát a Bringázz a munkába! (Bam!) akció, hiszen a rossz idő vagy a kimelegedés minimális kellemetlenségeiért cserébe számos pozitív élettani és egyéb hatás is kárpótolja a tekerőket.
Irodában a bringabarát az új trend
Egyre fontosabb döntési szemponttá válik Budapesten az irodát bérlő vállalatok számára, hogy mennyire „biciklisbarát” egy irodaépület, a száz főnél többet foglalkoztató cégeknél pedig gyakorlatilag már elvárás a kerékpárosokat kiszolgáló infrastruktúra megléte.
Bringázni mindenkinek megéri
13. alkalommal indult el a kerékpározást népszerűsítő Bringázz a Munkába! (BAM) kampány április 22-én, a Föld Napján. A kampány április 30-ig tart.
Jelentkezzen kerékpárosbarát munkahelynek!
Szeptember végén jár le a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) által hetedszerre meghirdetett Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely pályázatok beküldési határideje.
Aranykorban a drótszamár
Egyre többen és többen pattannak kerékpárra, a lakosság jelentős része már télen sem mond le a kétkerekűek használatáról, pláne ragyogó napsütésben. Közhelynek számít, hogy a magyar kerékpárpiac hatalmas felívelésének lehetünk szemtanúi, igaz, arra csak becslésekre szorítkozhatunk, hogy mekkorára is nőtt ez a piac.
Százmilliókat spóroltak a BAM résztvevői
Május 25-én ért véget a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium partnereként a Magyar Kerékpárosklub által meghirdetett Bringázz a munkába! kampány tavaszi fordulója, amelyre rekordszámú nevezés érkezett.
Reggelit kaptak a bringás dolgozók
Országszerte huszonhat helyszínen több mint 4000 kakaóscsigát és üdítőt osztott szét a Magyar Kerékpárosklub 200 aktivistája a kerékpárral munkába igyekvőknek csütörtökön reggel, a Bringázz a munkába (Bam!) kampány félidejénél.
Gyorsabb, olcsóbb, zöldebb
A Magyar Kerékpárosklub rendhagyó eseménnyel indította el Magyarország legnépszerűbb kerékpáros kampányát, a Bam!-ot. A flashmob akció a kerékpáros munkába járás pozitívumaira, a közlekedők számára realizálható konkrét előnyökre kívánta felhívni a figyelmet, melyeket bárki könnyen megtapasztalhat, ugyanis a kerékpár a leggyorsabb, legolcsóbb és leginkább környezetbarát közlekedési eszköz.
Tízezer biciklis 38 millió forint benzinpénzt spórolt
A Bringázz a munkába! kampány idén tavasszal immár 8. alkalommal mutatta meg, hogy a kerékpározás valós és egyre több közlekedő által választott alternatívája a közlekedésnek. A kampány évről évre növekvő számú résztvevője is jelzi, hogy megtörtént az áttörés, mára a kerékpárral közlekedők a közlekedés egyenrangú résztvevői lettek. Az 5 hetes, április 4-től május 8-ig tartó kampány alatt több mint 10 ezer munkába kerékpározó 1.8 millió kilométert tekert, ami 4.5 Föld- Hold távolságnak felel meg. A leggyorsabb, legolcsóbb és leginkább környezetbarát közlekedést választók összesen 338 tonna Co2 kibocsátásától kímélték meg a légkört és több mint 38 millió forintnyi benzinpénzt spóroltak meg.