Bringázz munkába cikkek


Idén is Bringázzunk a munkába!

Idén is Bringázzunk a munkába! 

A munkába való kerékpározás elleni kifogások megdöntésére építi őszi kampányát a Bringázz a munkába! (Bam!) akció, hiszen a rossz idő vagy a kimelegedés minimális kellemetlenségeiért cserébe számos pozitív élettani és egyéb hatás is kárpótolja a tekerőket.
Irodában a bringabarát az új trend

Irodában a bringabarát az új trend 

Egyre fontosabb döntési szemponttá válik Budapesten az irodát bérlő vállalatok számára, hogy mennyire „biciklisbarát” egy irodaépület, a száz főnél többet foglalkoztató cégeknél pedig gyakorlatilag már elvárás a kerékpárosokat kiszolgáló infrastruktúra megléte.
Bringázni mindenkinek megéri

Bringázni mindenkinek megéri 

13. alkalommal indult el a kerékpározást népszerűsítő Bringázz a Munkába! (BAM) kampány április 22-én, a Föld Napján. A kampány április 30-ig tart.
Jelentkezzen kerékpárosbarát munkahelynek!

Jelentkezzen kerékpárosbarát munkahelynek!  

Szeptember végén jár le a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) által hetedszerre meghirdetett Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely pályázatok beküldési határideje.
Aranykorban a drótszamár

Aranykorban a drótszamár 

Egyre többen és többen pattannak kerékpárra, a lakosság jelentős része már télen sem mond le a kétkerekűek használatáról, pláne ragyogó napsütésben. Közhelynek számít, hogy a magyar kerékpárpiac hatalmas felívelésének lehetünk szemtanúi, igaz, arra csak becslésekre szorítkozhatunk, hogy mekkorára is nőtt ez a piac.
Százmilliókat spóroltak a BAM résztvevői

Százmilliókat spóroltak a BAM résztvevői 

Május 25-én ért véget a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium partnereként a Magyar Kerékpárosklub által meghirdetett Bringázz a munkába! kampány tavaszi fordulója, amelyre rekordszámú nevezés érkezett.
Reggelit kaptak a bringás dolgozók

Reggelit kaptak a bringás dolgozók 

Országszerte huszonhat helyszínen több mint 4000 kakaóscsigát és üdítőt osztott szét a Magyar Kerékpárosklub 200 aktivistája a kerékpárral munkába igyekvőknek csütörtökön reggel, a Bringázz a munkába (Bam!) kampány félidejénél.
Gyorsabb, olcsóbb, zöldebb

Gyorsabb, olcsóbb, zöldebb 

A Magyar Kerékpárosklub rendhagyó eseménnyel indította el Magyarország legnépszerűbb kerékpáros kampányát, a Bam!-ot. A flashmob akció a kerékpáros munkába járás pozitívumaira, a közlekedők számára realizálható konkrét előnyökre kívánta felhívni a figyelmet, melyeket bárki könnyen megtapasztalhat, ugyanis a kerékpár a leggyorsabb, legolcsóbb és leginkább környezetbarát közlekedési eszköz.
Tízezer biciklis 38 millió forint benzinpénzt spórolt

Tízezer biciklis 38 millió forint benzinpénzt spórolt 

A Bringázz a munkába! kampány idén tavasszal immár 8. alkalommal mutatta meg, hogy a kerékpározás valós és egyre több közlekedő által választott alternatívája a közlekedésnek. A kampány évről évre növekvő számú résztvevője is jelzi, hogy megtörtént az áttörés, mára a kerékpárral közlekedők a közlekedés egyenrangú résztvevői lettek. Az 5 hetes, április 4-től május 8-ig tartó kampány alatt több mint 10 ezer munkába kerékpározó 1.8 millió kilométert tekert, ami 4.5 Föld- Hold távolságnak felel meg. A leggyorsabb, legolcsóbb és leginkább környezetbarát közlekedést választók összesen 338 tonna Co2 kibocsátásától kímélték meg a légkört és több mint 38 millió forintnyi benzinpénzt spóroltak meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Gazdaság

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo