A Bringázz a munkába! kampány 2007-es indulása óta több mint 80 ezer munkába járót vett rá sikerrel, hogy megszokott közlekedési eszközét legalább néhány hétre kerékpárra cserélje. A kampány mára elérte célját, a kerékpár népszerű közlekedési eszközzé vált országszerte. A fenntartható és környezetbarát közlekedés fontosságát a kampány mellé álló cégek és intézmények növekvő száma is jelzi. A kampányban összesen 556 cég és közintézmény indult saját csapattal. A dolgozók az 5 hetes kampányidőszakban 1624 alkalommal öltönyben és 2960-szor szoknyában tekertek munkahelyükre, míg gyerekkel 3 286 esetben kerékpároztak.
A cégek és intézmények összesített eredményei alapján a kerékpárral közlekedők aránya a legalább 250 főt foglalkoztató vállalatok között a Guardian Orosházánál (27%) volt a legmagasabb. Az 50-249 fős dolgozói létszámú vállalatok esetében az Avex Kft. (47%), a 10-49 főt foglalkoztatók körében a Nagyszénási Gondozási Központ (98%), és végül a 10 főnél kevesebb dolgozóval működő cégek közül a Geronimo 2000 Kft. dolgozói voltak a leginkább aktívak, azaz náluk volt az összes dolgozóhoz viszonyítva a legnagyobb a kerékpárral közlekedők aránya. A főiskolák és egyetemek versenyét a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskola hallgatói nyerték, míg a múzeumok versenyében a Néprajzi Múzeum dolgozói tekertek a legtöbbet.
Az utcabállal egybekötött díjátadó ünnepség május 21-én Budapesten lesz 18-22 óráig az Egyetem téren.