A hatodik alkalommal rendezett eseményre 7700-an neveztek, 2050 cég képviseletében, és az online naptárban vezetett adatok szerint a résztvevők több mint másfél millió kilométert tekertek, amivel 280 tonna szén-dioxid-kibocsátástól óvták meg a légkört. A Piac&Profit napi árfolyamon elvégzett számítása szerint a résztvevők több mint háromszázmillió forintnyi benzinköltséget takarítottak meg.
A Bringázz a munkába! kampányt négy évvel ezelőtt a kerékpározás népszerűsítésére hívta életre a Magyar Kerékpárosklub. Akik a kampány ideje alatt legalább nyolcszor kerékpárral mentek munkahelyükre (vagy egyéb ügyeik intézésére), díjakat nyerhetnek, köztük egy amszterdami utazást is.
A kerékpározást népszerűsítő kampányoknak köszönhetően Magyarországon évente 40-50 százalékkal nő a biciklisforgalom, a Gellért téren például egy-egy melegebb napon húszezren tekernek keresztül. A megfelelő kerékpáros-infrastruktúra kialakításáért még nagyon sokat kell dolgozni, hiszen például az országban lévő összesen 4000 kilométernyi kerékpárút fele használhatatlan állapotban van, és többek között számos új út kialakítására is szükség lenne.