A Bringázz a munkába! kampány 2007-es indulása óta több mint 80 ezer munkába járót vett rá sikerrel, hogy megszokott közlekedési eszközét legalább néhány hétre kerékpárra cserélje. A kampány mára elérte célját, a kerékpár népszerű közlekedési eszközzé vált országszerte. A fenntartható és környezetbarát közlekedés fontosságát a kampány mellé álló cégek és intézmények növekvő száma is jelzi.A kampányban részt lehet venni egyénileg vagy maximum öt fős csapatokban, regisztrálni és a csoport eredményét jegyezni pedig a kampány oldalán lehet.Aki a kampány ideje alatt teljesít 8 bringás alkalmat, biztos ajándékot kap a kampány végén, és emellett lesz heti ajándéksorsolás is a résztvevők között.
- 2013 tavaszán a 8000 résztvevőből 2800 volt új, az őszi 7000 játékosból pedig 2000-en voltak olyanok, akik akkor játszottak először. Idén tavasszal szeretnék, ha legalább 10.000 játékosuk lenne.
- A munkavállalók által képviselt munkahelyek száma is egyre nő: már több, mint 2000 munkahely képviselteti magát.
- 2013 őszén a középiskolák és felsőoktatási intézmények felé is meghirdette a klub a játékot, mely eredményeként 110 intézmény csatlakozott újonnan közel 400 résztvevővel.
Egy tavaly év végi felmérés szerint a legtöbben, 32 százalék, autóval megy a munkahelyére, őket követik 25 százalékkal a tömegközlekedést választók, de meglepően jó arányt, 15 százalékot hasítanak ki a kerékpárosok is. Náluk 1 százalékkal kevesebben gyalogolnak.
Ugyan nemzetközi összehasonlításban, biciklihasználat tekintetében Magyarország a 27 Uniós országból csupán a 17. helyet foglalja el az ECF, az Európai Biciklisták Szövetségének barométere szerint, mégis a folyamatos növekedés tetten érhető.