Blogger cikkek


Az influencereké a jövő?

Az influencereké a jövő? 

A Z generációnak már nem azok a hírességek jelentik a viszonyítási pontokat, akik valamilyen szakmai siker alapján válltak ismertté. A fiataloknak a YouTube-sztárok és a vloggerek az elsődleges véleményformáló személyiségek. Ezért közösséget kell építenünk elsősorban, nem márkát. A közösség fogja erősíteni a márkát. Erről is szó esett a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér

Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér 

Bloggerek, YouTuberek, vloggersztárok, véleményvezérek alakítják ízléseinket és hatnak a vásárlásainkra. Vavrek Balázs, a Piac & Profit marketingkonferenciáinak karakán "megmondóembere" beszélt arról, hogyan válhat valaki véleményvezérré és mi jó származik ebből egy-egy márkának.
P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing

P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing 

A márkák ma már nem kerülhetik meg sem a fősodor nagy hírességeit, sem a mikrocelebeket. Az influencerek bloggerek, Youtuberek és fotófüggő instások éppúgy lehetnek, mint befutott sztárok. Ők a ma és a holnap reklámarcai, márkanagykövetei.
A bloggereknek is jelölniük kell a fizetett tartalmat

A bloggereknek is jelölniük kell a fizetett tartalmat 

Az internetes "véleményvezérek" és más, jelentős követői bázissal rendelkező magánszemélyek oldalain megjelenő hirdetéseknél egyértelműen jelölni kell a reklámozást a Gazdasági Versenyhivatal szerint.
A blogger is felel, ha jogot sért

A blogger is felel, ha jogot sért 

Az első blogok 15-16 évvel ezelőtt jelentek meg Magyarországon és sokáig nem volt egyértelmű megítélésük, a rajtuk keresztül elkövetett esetleges jogsértések elbírálása. Ráadásul, a bíróságok számos esetben ellentétes ítéleteket hoztak. A gyerekbetegségek kinövése után napjainkra sokat tisztult a helyzet: bár a blog főszabály szerint nem professzionális médiatermék, a jogsértő tartalmak kapcsán a polgári és büntetőjognak is van „mondanivalója".
Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!

Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp! 

Az ötleteket Klausz Melinda, a közösségimédia-marketing szakértője szállította a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. Legfontosabb tanácsa: muszáj pénzt áldozni erre a területre, de csak módjával, mert van egy határ, s e fölött már nem hoz szélesebb elérést ez az eszköz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Minden vállalkozás egy történet

Minden vállalkozás egy történet 

Példaértékű együttműködések vállalkozók és az Unicredit között.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

A vállalkozások 10 százaléka sem gondoskodott az utódlásról

A vállalkozások 10 százaléka sem gondoskodott az utódlásról 

Nem lehet elég korán kezdeni a pénzügyi tudatosságra nevelést.

Pénzszerzés

Árat emeltek a könyvelők

Árat emeltek a könyvelők  

A hazai könyvelők 76 százaléka árat emelt az elmúlt egy évben, a legtöbben a 10-25 százalékos drágítás mellett döntöttek.

Jogi kisokos

Egy hónapot adtak a Temunak

Egy hónapot adtak a Temunak  

Az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok egymással együttműködve lépnek fel a Temu fogyasztók széles körét érintő jogsértő gyakorlataival szemben.

Cégblog

32 400 forintos átlagdíjjal startolt az idei év végi kötelezőkampány

32 400 forintos átlagdíjjal startolt az idei év végi kötelezőkampány 

A személygépkocsival rendelkező ügyfelek 32 400 forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést.

Klímablog

Sokkoló eredmény: mosás után is marad a ruhában mérgező vegyianyag

Sokkoló eredmény: mosás után is marad a ruhában mérgező vegyianyag 

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a fehérneműkben található káros vegyianyag tartalom kapcsán annak járt utána, mosással csökken-e a mérgező anyagok mennyisége a textilekben.

Infokom

Mit várhatnak a hazai cégek a mesterséges intelligenciától?

Mit várhatnak a hazai cégek a mesterséges intelligenciától? 

A GVH közzétette piacelemzését a mesterséges intelligenciáról, melyben a technológia piaci versenyre és a fogyasztókra gyakorolt hatásait vizsgálta.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo