Blogger cikkek


Az influencereké a jövő?

Az influencereké a jövő? 

A Z generációnak már nem azok a hírességek jelentik a viszonyítási pontokat, akik valamilyen szakmai siker alapján válltak ismertté. A fiataloknak a YouTube-sztárok és a vloggerek az elsődleges véleményformáló személyiségek. Ezért közösséget kell építenünk elsősorban, nem márkát. A közösség fogja erősíteni a márkát. Erről is szó esett a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér

Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér 

Bloggerek, YouTuberek, vloggersztárok, véleményvezérek alakítják ízléseinket és hatnak a vásárlásainkra. Vavrek Balázs, a Piac & Profit marketingkonferenciáinak karakán "megmondóembere" beszélt arról, hogyan válhat valaki véleményvezérré és mi jó származik ebből egy-egy márkának.
P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing

P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing 

A márkák ma már nem kerülhetik meg sem a fősodor nagy hírességeit, sem a mikrocelebeket. Az influencerek bloggerek, Youtuberek és fotófüggő instások éppúgy lehetnek, mint befutott sztárok. Ők a ma és a holnap reklámarcai, márkanagykövetei.
A bloggereknek is jelölniük kell a fizetett tartalmat

A bloggereknek is jelölniük kell a fizetett tartalmat 

Az internetes "véleményvezérek" és más, jelentős követői bázissal rendelkező magánszemélyek oldalain megjelenő hirdetéseknél egyértelműen jelölni kell a reklámozást a Gazdasági Versenyhivatal szerint.
A blogger is felel, ha jogot sért

A blogger is felel, ha jogot sért 

Az első blogok 15-16 évvel ezelőtt jelentek meg Magyarországon és sokáig nem volt egyértelmű megítélésük, a rajtuk keresztül elkövetett esetleges jogsértések elbírálása. Ráadásul, a bíróságok számos esetben ellentétes ítéleteket hoztak. A gyerekbetegségek kinövése után napjainkra sokat tisztult a helyzet: bár a blog főszabály szerint nem professzionális médiatermék, a jogsértő tartalmak kapcsán a polgári és büntetőjognak is van „mondanivalója".
Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!

Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp! 

Az ötleteket Klausz Melinda, a közösségimédia-marketing szakértője szállította a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. Legfontosabb tanácsa: muszáj pénzt áldozni erre a területre, de csak módjával, mert van egy határ, s e fölött már nem hoz szélesebb elérést ez az eszköz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Pénzszerzés

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk 

Félévi vagyonmustra: Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága.

Adózás

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit 

Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának további többlépcsős emelését javasolja a Kamara.

Cégblog

Kiben bízz, ha mindenki mást mond?

Kiben bízz, ha mindenki mást mond? 

Az internet által az emberiség történetében először jutottunk el oda, hogy bárki szinte bármiről bármikor információhoz juthat.

Társadalom

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo