Bizalmi tőke cikkek


Elfogyott az Orbán-kormány bizalmi tőkéje

Elfogyott az Orbán-kormány bizalmi tőkéje 

Nagy kérdés mi lesz a következő választás eredménye.
A magyarok pont annyira bíznak egymásban, mint az oroszok

A magyarok pont annyira bíznak egymásban, mint az oroszok 

Ahhoz képest, hogy Magyarországot a Nemzeti Együttműködés Rendszere (NER) irányítja 2010 óta, a számokban mért eredmény az együttműködés tekintetében az első négy év után nem volt túl biztató.
Az erős fogyasztói bizalom fenntartja a kiskereskedelmi forgalom növekedését

Az erős fogyasztói bizalom fenntartja a kiskereskedelmi forgalom növekedését 

A kiskereskedelmi forgalom júniusi növekedése várható volt a bérek áprilisi jelentős megugrását és májusban is erőteljes növekedését követően. A reálbérek növekedése és a 11 éves csúcsra ugró fogyasztói bizalom a következő hónapokban folyamatosan magas szinten tarthatja a kiskereskedelmi forgalom növekedési ütemét - állapították meg csütörtökön piaci elemzők a KSH júniusi kiskereskedelmi forgalomról kiadott első becslését kommentálva.
Véssük fel: a bizalmi tőke nem kívülről jön!

Véssük fel: a bizalmi tőke nem kívülről jön! 

A kölcsönös bizalom a cég sikerének egyik legfontosabb építőköve lehet, legyen szó akár az alkalmazottakról, akár az üzlettársakról. A bizalom kötőanyaga a szervezetnek, minősége alakítja az egyes részek közötti együttműködést. Ha megfelelő mértékben kialakul, csökkenti a működési kockázatot, növeli a hatékonyságot. Azonban még a legjobb vezetőknek is tanulniuk kell bízni és bizalmat építeni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Bajban a luxusmárkák

Bajban a luxusmárkák  

Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo