Biodíszlet cikkek


8 százalékos forgalombővülés – van, ahol nem lehet lenyomni a dm-et

8 százalékos forgalombővülés – van, ahol nem lehet lenyomni a dm-et 

A magyarországi dm idén több, mint 8 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest. A diszkontlánc forgalma ezzel átlépte a 112 milliárd forintot, megőrizve piacvezető szerepüket a dekorkozmetika és parfüm kategóriákban. Idén egyedülálló kezdeményezéssel támogatták az induló hazai vállalkozásokat.
Korunk a középvezetők világa, akikre többnyire semmi szükség

Korunk a középvezetők világa, akikre többnyire semmi szükség 

Visszatérő, vitatott kérdés, kapjanak-e az emberek alapjövedelmet az államtól egy olyan jövőben, amikor az automatizációval eltűnik rengeteg munkahely. Amelyek jó részére egyébként sem lenne szükség.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Pénzszerzés

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk 

Félévi vagyonmustra: Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága.

Adózás

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit 

Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának további többlépcsős emelését javasolja a Kamara.

Cégblog

Kiben bízz, ha mindenki mást mond?

Kiben bízz, ha mindenki mást mond? 

Az internet által az emberiség történetében először jutottunk el oda, hogy bárki szinte bármiről bármikor információhoz juthat.

Társadalom

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo