Best practice cikkek
kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt
A mai világban rendkívül törékenyek a brandek és a szakmai renomék. A virtuális, online térben összekapcsolódva szinte mindenről gyorsan értesülünk. A cikis céges megnyilvánulásoknak, a lebőgéseknek és lelepleződéseknek hamar híre megy. Mit tehetnek a vállalkozások és a cégvezetők, hogy megvédjék márkájukat? Erről beszéltek szakemberek a Piac &Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.
Ez a csokimárka egyre több országban csak megújuló energiát használ
A megújuló energiákra való átállás is olyan trendje a vállalati felelősségvállalásnak, ami mellett egyre több cég kötelezi el magát. Van olyan ország, ahol a villamos energia áringadozása túl nagy a csúcsidőszak és a többi napszak között, hogy a napenergia maradt az egyetlen kalkulálható és gazdaságos megoldás.
A siker titka a világjobbítás?
A társadalomtudatos cégforma, a B Corp növekedésének mértékéről állt elő meglepő adattal egy brit kutatás. Az ilyen vállalkozások huszonnyolcszor gyorsabban nőnek, mint Anglia GDP-je, mely évente 0,5 százalékkal bővül.