Béremelés 2013 cikkek


"A bér legalább ne veszítsen az értékéből"

"A bér legalább ne veszítsen az értékéből" 

A fizetések reálértékének megőrzése az 5,2 százalékos MSZOSZ-bérajánlás minimális célja - hangsúlyozta győri sajtótájékoztatóján Pataky Péter, a Magyar Szakszervezetek Országos Szövetségének elnöke szerdán.
Egyre kevesebben kapnak 13. havi bért

Egyre kevesebben kapnak 13. havi bért 

A 2011-es 14 százalékról 12 százalékra csökkent tavaly azon magyar munkavállalók aránya, akik 13. havi bért kaptak munkaadójuktól - derül ki a Workania állásportál által működtetett fizetesek.hu legfrissebb felméréséből.
Emeljünk-e fizetést?

Emeljünk-e fizetést? 

Tanuljon más tapasztalatából! Szeretné tudni, hogy más munkáltatók terveznek-e fizetésemelést, milyen béren kívüli juttatások és adózási módok mellett döntenek? Vegyen részt a kutatásban, és információhoz jut!
Idén is csökkennek a reálkeresetek

Idén is csökkennek a reálkeresetek 

2013 döntő év lesz a fejlődő piacgazdaságok számára, hiszen a jelentős mértékű gazdasági növekedés jövőre csapódik le látványos fizetésemelésekben – mondja Ian Fitzpatrick, a Hay Group javadalmazásért felelős alelnöke. Ugyanez nem mondható el Nyugat-Európáról, Észak-Amerikáról és a Csendes-óceáni térségről, ahol a pénzügyi válság nemcsak a GDP, hanem a bérek emelkedését is visszafogja.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo