Bbée cikkek


Beindult a dominó effektus: boltbezárások után megkezdődött az elbocsátási hullám a kiskereskedelemben

Beindult a dominó effektus: boltbezárások után megkezdődött az elbocsátási hullám a kiskereskedelemben 

Egymás után adják le a kulcsot a divatáru kiskereskedelmi láncok Magyarországon. A járvány miatti korlátozások átlagosan 50 százalékos forgalom kiesést jelentettek a szektornak, de van olyan cég, amelynek 70 százalékos árbevétel csökkenést kellett elkönyvelnie. A rohamosan csökkenő forgalom mellett egyre kevesebben tudják fizetni az üzletek békeidőben megállapított bérleti díjait, és megkezdődtek a tömeges elbocsátások. A Bevásárlóközpontok Bérlőinek Érdekvédelmi Egyesülete /BBÉE/, tárgyalásokat kezdeményezett a kormánnyal és egy 7 pontos javaslatot készített, amely segíthetné a szektor szereplőinek túlélését a járvány végéig. Amennyiben a tárgyalások nem vezetnek eredményre, további boltbezárásokra és elbocsátásokra kell számítani a magyar kiskereskedelem egy jelentős szektorában – véli a BBÉE.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
 Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni

Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni 

Gyurcsik Attilával, a Privátbankár.hu idei befektetési alapkezelői szavazásán több dobogós helyezést elért Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával beszélgettünk.

Pénzszerzés

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat  

A lakáshitelek több mint harmada esetében a kölcsönösszeg meghaladta a vételár 70 százalékát.

Jogi kisokos

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája  

A hackerek ma már sokkal inkább üzleti szemlélettel bánnak bűncselekményből származó bevételeikkel.

Cégblog

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát 

Forradalom vagy végzet: kritikus gondolkodással és nyitottsággal fel tudunk készülni a mesterséges intelligencia korszakára.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo