Az utasok, akik között kisgyermekek és idős emberek is vannak, minden ellátás nélkül a repülőtéren töltötték a szombatra virradóra éjszakát, és az olasz lapok szerkesztőségeihez fordultak kétségbeesésükben a körülmények miatt. (Utas már nyert pert az ellátás hiánya miatt a Wizz ellen.)
Tiltakozásukra a repülőtér igazgatója előbb felajánlotta nekik a szállodai éjszakázás lehetőségét, az utasok azonban ezt elutasították, mert abban reménykedhettek, hogy elutazhatnak. Erre viszont azt a választ kapták, hogy ugyan a rendelkezésükre bocsáthatnának egy repülőgépet, de az nem tudna leszállni Katowicében a rossz időjárási viszonyok miatt. Ezt követően többen hazatelefonáltak, mire kiderült, hogy otthon verőfényes napsütés van.
A Wizz Air szóvivője, Kázmér Natasa az MTI kérdésére szombaton délelőtt elmondta, hogy Dél-Lengyelországban az időjárási viszonyok miatt három napja nincs légiközlekedés, és nemcsak Katowicében, hanem a "kitérő" repülőtéren, Krakkóban sem tudnak a repülőgépek leszállni. A szóvivő hozzátette: a kis olasz repülőtér vezetésével együttműködve mindent megtettek az utasok érdekében, többet, mint amit az Európai Unió előír: megfelelő tájékoztatás, étellel és itallal történő ellátás, telefonálási lehetőségek és lehetőség szerint más járat igénybevétele. A többlet volt például az, hogy az utasok számára felajánlották a szállás lehetőségét is.