Mégsem kátyúzhat Nagy Bandó

Nagy Bandó András a Magyar Közút Kht-hez fordult azzal a kéréssel, hogy az által kiválasztott Bagela Kft. Orfű közelében burkolati munkálatokat végezhessen. Az író-humorista másfél köbméter aszfalt felhasználásával saját költségén több kátyút kívánt betömni az adott útszakaszon így demonstrálva a szerinte lehetetlen útállapotok, illetve a Magyar Közút Kht. tehetetlensége ellen.

A Magyar Közút Kht. helyi igazgatósága előzetes elvi engedélyt adott a munka elvégzésére azzal, hogy az abban foglalt feltételek teljesítése esetén ma délután 3 órakor átadja a munkaterületet a társaságnak. A kivitelező az elvi engedélyben foglaltaknak megfelelően az átadást megelőzően eljuttatta a tervezett munka technológiai leírását a Kht. megyei igazgatóságának, amely megállapította, hogy munka elvégzésének feltételei nem adottak. A Nagy Bandó András által felkért cég olyan technológiával dolgozott volna, amelyet az elkövetkező napok időjárási körülményei közben nem lehet alkalmazni. Az igazgatóság képviselői mindezt a helyszínen közölték a kivitelezővel.

A Magyar Közút Kht. éppen a tartós burkolatjavításra alkalmatlan időjárás miatt télen csak a forgalomra fokozottan veszélyes kátyúkat javítja ki. A forgalomra nem veszélyes burkolati hibákat a tartósabb megoldásra lehetőséget adó melegebb időkben, március közepétől végzi el a társaság. A Kht munkatársai természetesen ismerik a 6604-es út 8,050 és 12,280 kilométer szelvényében található burkolati hibákat, de azokat nem minősítették a forgalomra közvetlen veszélyt jelentő méretűnek és mértékűnek, így kijavításukat márciusra tervezték.

"Tudjuk, hogy mindenkinek a saját háza előtti kátyú fáj a legjobban, és megértjük Nagy Bandó András felháborodását, hiszen a 6604-es út rendkívül öreg burkolatát számos betömött és még nem betömött kátyú borítja. A szakasszal kapcsolatos végleges megoldás csak a felújítás, azaz a teljes burkolatcsere lehet, ehhez azonban valóban nem állnak rendelkezésre források. A karbantartást ugyanakkor az országos közútkezelési szabályzatnak megfelelő módon mindig elvégezzük." - nyilatkozta Kis István, a Magyar Közút Kht. Dél-Dunántúli Regionális Főmérnöke.

A Magyar Közút Kht. munkatársai a téli üzemeltetésre történő átállás, azaz november közepe óta a Dél-dunántúli régióban január 22-éig 4806 darab kátyút regisztráltak. Ebből 97 tonna télen is használható alapanyag felhasználásával 3962 darabot megszüntetett a társaság. A régióban tavaly egész évben 22680 kátyút szüntetett meg a társaság. A munka folyamatos, kátyúk ugyanis mindig keletkeznek, a hideg miatt sokszor éppen ott, ahol korábban megszüntették, mert nedves és fagyos időben még a télen is alkalmazható keverék is viszonylag gyorsan kipereg.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo