Meg vannak számlálva a vasúti személyszállítás napjai tizennégy MÁV-vonalon, február végén ugyanis befejezi pályafutását az összesen több mint 400 kilométer hosszú Diósjenő-Romhány, a Kisterenye-Kál-Kápolna, a Mezőcsát-Nyékládháza, a Kazincbarcika-Rudabánya, a Nyíradony-Nagykálló, a Békés-Murony, a Kunszentmiklós-Dunapataj, a Fülöpszállás-Kecskemét, a Kiskőrös-Kalocsa, a Pápa-Csorna, a Pápa-Környe, a Zalabér-Zalaszentgrót, a Lepsény-Hajmáskér, a Sellye-Villány vonal. A vasúti személyszállítást Volán-buszokkal folytatják - döntötte el még a múlt év végén a gazdasági miniszter.
Február végi végállomás
Legalább 400 kilométernyi szakaszon veszik át az autóbuszok a vonatok szerepét, azaz 14 kisvasút nem visz többé utasokat.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.