Meg vannak számlálva a vasúti személyszállítás napjai tizennégy MÁV-vonalon, február végén ugyanis befejezi pályafutását az összesen több mint 400 kilométer hosszú Diósjenő-Romhány, a Kisterenye-Kál-Kápolna, a Mezőcsát-Nyékládháza, a Kazincbarcika-Rudabánya, a Nyíradony-Nagykálló, a Békés-Murony, a Kunszentmiklós-Dunapataj, a Fülöpszállás-Kecskemét, a Kiskőrös-Kalocsa, a Pápa-Csorna, a Pápa-Környe, a Zalabér-Zalaszentgrót, a Lepsény-Hajmáskér, a Sellye-Villány vonal. A vasúti személyszállítást Volán-buszokkal folytatják - döntötte el még a múlt év végén a gazdasági miniszter.
Február végi végállomás
Legalább 400 kilométernyi szakaszon veszik át az autóbuszok a vonatok szerepét, azaz 14 kisvasút nem visz többé utasokat.
Véleményvezér
Elszabadultak a Magyar Posta árai
Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak
Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t
Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort
Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk
Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?
Napi 2,5 millió forintért nyaral Robert Fico szlovák kormányfő
Élni tudni kell.