Meg vannak számlálva a vasúti személyszállítás napjai tizennégy MÁV-vonalon, február végén ugyanis befejezi pályafutását az összesen több mint 400 kilométer hosszú Diósjenő-Romhány, a Kisterenye-Kál-Kápolna, a Mezőcsát-Nyékládháza, a Kazincbarcika-Rudabánya, a Nyíradony-Nagykálló, a Békés-Murony, a Kunszentmiklós-Dunapataj, a Fülöpszállás-Kecskemét, a Kiskőrös-Kalocsa, a Pápa-Csorna, a Pápa-Környe, a Zalabér-Zalaszentgrót, a Lepsény-Hajmáskér, a Sellye-Villány vonal. A vasúti személyszállítást Volán-buszokkal folytatják - döntötte el még a múlt év végén a gazdasági miniszter.
Február végi végállomás
Legalább 400 kilométernyi szakaszon veszik át az autóbuszok a vonatok szerepét, azaz 14 kisvasút nem visz többé utasokat.
„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.
Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!
2024. május 16. Budapest
Véleményvezér
Meddig élnek a magyarok?
A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén
Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta
Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem
Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott
Bérharc az egészségügyben.
Hatalmas botrány Németországban, az oroszok finanszírozták a szélsőjobboldalt
Kiket fizettek le az oroszok?