Február 19-én indul az EU-kampány

Február 19-én indul az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUK) tájékoztató programja, melynek célja minél több információ eljuttatása a lakossághoz annak érdekében, hogy a választópolgárok felkészülten döntsenek az uniós tagságról az április 12-i népszavazáson.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Közalapítvány adat- és tudásbázis alapú tájékoztató programja több csatornán keresztül jut el a lakossághoz (levél, telefonos ügyfélszolgálat, honlap, PR/reklám, kiadványok stb.), szerdától már megjelennek az első óriásplakátok és reklámfilmek, valamint egész nap hívható lesz a 181-es kék szám.
A lakosság növekvő érdeklődését jelzi, hogy az elmúlt hetekben a magyar háztartásokba kiküldött 3,8 millió tájékoztató levélből eddig 400 ezret küldtek vissza, és további 100 ezer darabra számítanak még. A program következő lépcsője holnap veszi kezdetét. Láthatóak lesznek országszerte az első óriásplakátok és újsághírdetések, valamint a tv csatornák is elkezdik sugározni a tévéreklámokat. Mindamellett a 181-es belföldi hívószámon, kék szám díjazással hívható lesz az EUK telefonos tájékoztató szolgálata is. Az automatizált hívásfogadó rendszer (IVR) egyszerre 600 vonalat képes egyszerre kezelni, a hívások a 15 munkatárs egyikéhez futnak be, de szükség szerint számuk 90-re emelhető. Reggel 8 órától este 22 óráig érhető el a telefonos tájékoztató szolgálat, azután üzenetrögzítő fogadja a hívásokat. A beérkező kérdések és a rájuk adott válaszok bekerülnek a telefonközpont adatbázisába, így bővítve folyamatosan a program adat- és tudásbázisát.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo