Érett tinik

2006. november 9-én, csütörtökön került sor az Üzleti gondolkodás (gazdálkodás és menedzsment) 2006 verseny döntőjére a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán. A nagy sikerre való tekintettel a szervezők úgy döntöttek, hogy a következő évi viadalt már januárban meghirdetik.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola 2006 májusában megtartott Öt éves születésnapi rendezvénye keretében meghirdetett verseny célja az volt, hogy elősegítse a középiskolás diákok gyakorlatorientált gondolkodásának kialakulását, utat adjon, és formát biztosítson kreativitásuknak.

A BKF a versennyel a közelmúltban megtörtént névváltozás jelentőségét is hangsúlyozni akarta, hiszen egy üzleti gondolkodás versenyt hol lehetne leginkább megtartani, mint a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán.

A verseny két fordulóból állt, szeptember 22-ig egy otthon készített pályaművet kellett beküldeni. Több mint 60 pályázat érkezett, amelyből ma a legjobb 25 csapat mérhette össze tudását a döntőben. A nyertes Fővárosi Önkormányzat Közgazdasági Szakközépiskola "Thomas Miller-Howl Csapat - Ordít róla, hogy rabul ejt!" címmel leadott pályázat fókuszában egy olyan férfi parfüm áll, amelynek teljes koncepciója (nevének, csomagolásának, a hozzá kapcsolódó értékeknek, kommunikációjának meghatározása), piacra vitele a pályázó csapat kreatív munkájának az eredménye.

Az első helyezett, egy több mint 500 ezer forint értékű, brüsszeli tanulmányúton vehet részt november 29. és december 1. között a Konsilo Tanácsadó Kft., valamint a  brüsszeli székhelyű BruxInfo felajánlásával. A második helyezést elért Vasvári Pál Közgazdasági Szakközépiskola csapatának tagjai fél évig térítésmentesen tanulhatnak a BKF graduális képzésén. A harmadik helyezett, a Vocational Academy Kéttannyelvű Közgazdasági, Informatikai és Idegenforgalmi Szakközépiskola tagjai a kommunikációs főiskola akkreditált felnőttképzési programján való részvételt nyert, fejenként 120-130 ezer forint értékben. A negyedik, ötödik, hatodik helyezett csapat ötven-, harminc-, húszezer forintos ajándék könyvcsomaggal lett gazdagabb a Nemzetközi Tankönyvkiadó, az Aréna és a FISZ Egyesület jóvoltából.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo