A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola 2006 májusában megtartott Öt éves születésnapi rendezvénye keretében meghirdetett verseny célja az volt, hogy elősegítse a középiskolás diákok gyakorlatorientált gondolkodásának kialakulását, utat adjon, és formát biztosítson kreativitásuknak.
A BKF a versennyel a közelmúltban megtörtént névváltozás jelentőségét is hangsúlyozni akarta, hiszen egy üzleti gondolkodás versenyt hol lehetne leginkább megtartani, mint a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán.
A verseny két fordulóból állt, szeptember 22-ig egy otthon készített pályaművet kellett beküldeni. Több mint 60 pályázat érkezett, amelyből ma a legjobb 25 csapat mérhette össze tudását a döntőben. A nyertes Fővárosi Önkormányzat Közgazdasági Szakközépiskola "Thomas Miller-Howl Csapat - Ordít róla, hogy rabul ejt!" címmel leadott pályázat fókuszában egy olyan férfi parfüm áll, amelynek teljes koncepciója (nevének, csomagolásának, a hozzá kapcsolódó értékeknek, kommunikációjának meghatározása), piacra vitele a pályázó csapat kreatív munkájának az eredménye.
Az első helyezett, egy több mint 500 ezer forint értékű, brüsszeli tanulmányúton vehet részt november 29. és december 1. között a Konsilo Tanácsadó Kft., valamint a brüsszeli székhelyű BruxInfo felajánlásával. A második helyezést elért Vasvári Pál Közgazdasági Szakközépiskola csapatának tagjai fél évig térítésmentesen tanulhatnak a BKF graduális képzésén. A harmadik helyezett, a Vocational Academy Kéttannyelvű Közgazdasági, Informatikai és Idegenforgalmi Szakközépiskola tagjai a kommunikációs főiskola akkreditált felnőttképzési programján való részvételt nyert, fejenként 120-130 ezer forint értékben. A negyedik, ötödik, hatodik helyezett csapat ötven-, harminc-, húszezer forintos ajándék könyvcsomaggal lett gazdagabb a Nemzetközi Tankönyvkiadó, az Aréna és a FISZ Egyesület jóvoltából.