Egyre több magyarnak fontos, mit eszik

A magyar fogyasztók 53 százaléka az utóbbi időben jobban odafigyel az élelmiszerek csomagolásán található, összetevőket és tápértéket feltüntető tájékoztatásra, mint korábban - derül ki az ACNielsen Piackutató Kft. on-line felméréséből.

A sajtóközleményből ugyanakkor az is kiderül, hogy a megkérdezettek majdnem fele csak részben érti meg, amit olvas. Vásárlásnál minden ötödik magyar mindig megnézi a csomagolt élelmiszereken, hogy azok mit tartalmaznak, milyen a tápértékük. Ezzel a magyarok érdeklődése valamelyest elmarad a 24 százalékos nemzetközi átlagtól.

Érdekes, hogy bizonyos összetevők jelenlétére a magyarok jobban odafigyelnek, mint a nemzetközi átlag. Míg az élelmiszerek összetételénél az európai fogyasztók leginkább a zsír-, kalória- és cukortartalmat ellenőrzik, addig Magyarországon a legtöbben a tartósítószerek, az adalékanyagok és a színező anyagok felhasználásáról tájékozódnak. A magyar fogyasztók számára fontossági sorrendben ez után következik a cukor, a kalória, a szénhidrát, a zsír és a rost - állapítja meg az ACNielsen felmérése.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo