Megítélése szerint az új gazdaság egy új civilizáció beköszöntét is jelzi. Ebben az új világban csökken a reagálási időnk, és nem lehet nem dönteni, a ránk zúduló információs áradat szinte minden pillanatban új és új – döntési - helyzetek elé állít bennünket. Polgár Viktor előadásában hangsúlyos különbséget tett a pr és a marketing között, az előbbit tartva az iagzán hetékony módszernek. Az előadó ezzel kapcsolatban a reputációt, a hírnvet nevezte meg, mint „ a legfontosabb nem anyagi tényezőt” a gazdasági verseny világában. PR”rettenetesen” felértékelődött az internetes kommunikáció adta lehetőségek által, mert ezáltal gyorsan képes reagálni, pontosan lehet vele célozni, párbeszédképes, tértől- és időtől függetlenül működik. Az előadó összegezve a hagyományos és az új technika közti különbséget az idő tényezőben látta a legfontosabb eltérést az Internet javára. Egyébként pedig csupán a régi tartalmak új eszközökkel való megjelenítése zajlik. Polgár Viktor szerint jelenleg Magarországon még a hagyományos PR-t sem használjuk ki teljesen, s az előadó szerint – bár a jövő egyértelműen az internetes PR-t segíti -, mentalitásban, gondolkodásmódban, üzleti kultúrában még bőven van mit tennünk annak érdekében, hogy ezek a technika adta lehetőségekkel szinkronba kerüljenek.
Megítélése szerint fogyasztói döntéseinknél nem annyira az adott termék ára és minősége, hanem a termék sugallta világkép, magatartás-minta, azonosulási lehetőség a meghatározó. Ezt az imázst fizetjük meg számos terméknél, ennek érdekébern vagyunk hajlandők akár többet is áldozni egy termékért, még akkor is, ha minőségben hasonlót akár olcsóbbn is vehetnénk.Másfelől a szolgáltatók is arra törekednek, hogy ” tudatosan befolyásolva tudatalattinkat” rájátszanak erre a vásárlással történő öndefiniáló fogyasztói igényre. A cégek a legkülönbözőb technikákkal folyamatosan és szorgalmasan „tanulnak minket” –mondta az előadó , hisz olykor elég csak egy kiváncsi klikk a cég honlapjára és másnap már érkeznek is az adott ízlésvilgot kiszolgáló email termékajánlatok. Sós Péter János szerint keveredneki a régi és az új reklám kommunikácioó elemei, hisz a Mc Donald’s 14 kötetes fogysztói forgatókönyve és Az amazon.com milliók fogysztói zsokásait számon tartó rendszere egyaránt létező, hatékony technika.
Plenáris ülés
Kommunikáció a kormányzat és üzleti élet között
A totális kommunikáció
A digitális diák
I. szekció: Az új kommunikációs technológiákban rejlő, üzletvitelt fellendítő lehetőségek
II. szekció A megváltozott üzleti kommunikáció új szakmai fortélyai
Talk-show: a technika változik, az ember kevésbé
A PR felértékelődött
Polgár Viktor, a Hill and Knowlton Hungary Kft ügyvezető igazgatója, a PR eszközei az elektronikus kommunikáció világában című előadásában egyebek közt arról beszélt, hogy a technikai lehetőségek mögé hazánkban még nem sikerült egy új mentalitással felzárkózni.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Trump eladósítja Amerikát, de nem lesz olcsó
Az eladósodás rögös út, már sok ország megtapasztalhatta.

Miközben a magyar elhárítás ukrán kémeket hajkurászik, újabb orosz kibertámadás érte Magyarországot
Vajon lesz-e következménye az orosz kibertámadásnak?

Magyar Péter szerint az ukrán kémsztori egy fideszes belső leszámolás kelléke
Hirtelen felébredt a magyar kémelhárítás, legalábbis ha ukránokról van szó.

A Harcosok Klubja regény szerzője ukrán származású, vállaltan meleg és LMBTQ szimpatizáns
Nem olcsó mulatság az adófizetőknek a Harcosok Klubja.

Elsöprő többség támogatja Magyarország uniós tagságát
A putyinista Orbán Viktor hatalmas kisebbségben van az uniós tagság kérdését illetően.