A magyarok bedobták magukat

A legjobb lett az Európai Unióban a magyar környezetvédelmi tárca szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő szemléletformáló kampánya. Az Európai Unió Zöld Pók Hálózata (Green Spider Network) által meghirdetett nemzetközi megmérettetésen nyertes magyar anyagot, a többi uniós ország elé példaként állítva, Brüsszelben is bemutatják.

Az idén először hirdetett versenyt a környezetvédelmi szemléletformálás területén az Európai Unió Környezetvédelmi Bizottsága, valamint az Európai Környezetvédelmi Ügynökség (EEA) támogatásával alapított Zöld Pók Hálózat (Green Spider Network, GSN). A ma már több mint 50 tagot számláló szervezet az európai kontinens környezetének megóvásáért dolgozik, kiemelt figyelmet fordítva a szemléletformálásra. A Hálózat napokban tartott szokásos éves ülésén, Rigában hozott döntés alapján a verseny fő díját - valamennyi EU-tagállam és a csatlakozásra váró országok környezetvédelmi intézményeinek mezőnyében - Magyarország nyerte el.

A döntőbe öt ország került négy különböző témakörrel: az Egyesült Királyság és Portugália kampánya éghajlat-változási kommunikációval, Lengyelország a gyermekek környezeti nevelésével, Finnország a vegyi anyagokkal foglalkozott. Magyarország pedig a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére szolgáló, "Mindenki dobja be a magáét" szlogennel futott integrált marketingkommunikációs kampányával nevezett.

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium széles eszköztárat felvonultató, a televíziós sugárzások mellett on-line megjelenéseket, internetes-játékot, helyi aktivitás-ösztönzést és újságmegjelenéseket is tartalmazó kampányának célja a lakosság környezettudatos magatartásának erősítése, a szelektív hulladékgyűjtés mellett a tárca által alkotott szabályozások és eredmények népszerűsítése.

A díjjal a Hálózat elismerését fejezte ki a magyar szakminisztérium "stratégiailag jól átgondolt, közvetlen, hatékony és lendületes" kommunikációja iránt, és hazánkat pozitív példaként állította az Unió környezetvédelemmel és környezetvédelmi kommunikációval foglalkozó intézményei elé. Az Irányító Testület a nyertes magyar kampányt Brüsszelben, a Környezetvédelmi Tanács ülésén - kiállítással egybekötve - szándékozik bemutatni.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo