A magyarok bedobták magukat

A legjobb lett az Európai Unióban a magyar környezetvédelmi tárca szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő szemléletformáló kampánya. Az Európai Unió Zöld Pók Hálózata (Green Spider Network) által meghirdetett nemzetközi megmérettetésen nyertes magyar anyagot, a többi uniós ország elé példaként állítva, Brüsszelben is bemutatják.

Az idén először hirdetett versenyt a környezetvédelmi szemléletformálás területén az Európai Unió Környezetvédelmi Bizottsága, valamint az Európai Környezetvédelmi Ügynökség (EEA) támogatásával alapított Zöld Pók Hálózat (Green Spider Network, GSN). A ma már több mint 50 tagot számláló szervezet az európai kontinens környezetének megóvásáért dolgozik, kiemelt figyelmet fordítva a szemléletformálásra. A Hálózat napokban tartott szokásos éves ülésén, Rigában hozott döntés alapján a verseny fő díját - valamennyi EU-tagállam és a csatlakozásra váró országok környezetvédelmi intézményeinek mezőnyében - Magyarország nyerte el.

A döntőbe öt ország került négy különböző témakörrel: az Egyesült Királyság és Portugália kampánya éghajlat-változási kommunikációval, Lengyelország a gyermekek környezeti nevelésével, Finnország a vegyi anyagokkal foglalkozott. Magyarország pedig a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére szolgáló, "Mindenki dobja be a magáét" szlogennel futott integrált marketingkommunikációs kampányával nevezett.

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium széles eszköztárat felvonultató, a televíziós sugárzások mellett on-line megjelenéseket, internetes-játékot, helyi aktivitás-ösztönzést és újságmegjelenéseket is tartalmazó kampányának célja a lakosság környezettudatos magatartásának erősítése, a szelektív hulladékgyűjtés mellett a tárca által alkotott szabályozások és eredmények népszerűsítése.

A díjjal a Hálózat elismerését fejezte ki a magyar szakminisztérium "stratégiailag jól átgondolt, közvetlen, hatékony és lendületes" kommunikációja iránt, és hazánkat pozitív példaként állította az Unió környezetvédelemmel és környezetvédelmi kommunikációval foglalkozó intézményei elé. Az Irányító Testület a nyertes magyar kampányt Brüsszelben, a Környezetvédelmi Tanács ülésén - kiállítással egybekötve - szándékozik bemutatni.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo