2008: a Vizek éve

A jövő évet a Vizek évévé nyilvánítja a Magyar Turizmus Zrt; ennek keretében 100 millió forintot fordítanak a felszíni, illetve a termál és gyógyvizeket népszerűsítő idegenforgalmi kampányra - jelentette be a cég vezérigazgatója szerdán Erdőtelken.

A társaság, a többi között a Balatont, a Tisza-tavat, a Tiszát, vagy a Kőrösöket bemutató tematikus kampányát a belföld mellett a külföldre is kiterjeszti - mondta Róna Iván, amikor a Tisza-tavi Turisztikai Régió idegenforgalmi vállalkozásai mutatkoztak be a cég brit, osztrák, román és szlovák külképviseleteinek számára.

A "Külképviselők a régióban" elnevezésű programnak az a célja, hogy a külképviseletek külföldön, közvetlenül és hatékonyabban tudják kínálni az egyes régiókban megtalálható szolgáltatásokat - tette hozzá.

Felturbózott belföldi turizmus

A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a közönségmarketing egyre fontosabbá válik, hiszen ma már a Magyarországra látogatók 80 százaléka - az Internetnek köszönhetően - egyénileg szervezi meg utazását. Vagyis felértékelődik az olyan marketing cégek működése, mint az MT Zrt. Ugyanis nem elég az utazási irodákat ellátni információval, hanem a nagyközönséget kell megcélozniuk marketing tevékenységükkel, ami jóval költségesebb.

Ebben a helyzetben Róna Iván arra számít, hogy jövőre az idei 4.6 milliárd forintnál több pénzből gazdálkodhat az állami tulajdonú társaság. Idén rekordot döntött a belföldi turizmus, ugyanis a vendégéjszakák száma, több mint 10 százalékkal nőtt 2007 első 7 hónapjában, 2006 hasonló időszakához képest. Ez, szerinte a javuló ár - érték aránynak köszönhető. Annak, hogy a korábbiakhoz hasonló áron egyre jobb szolgáltatásokat kínálnak a hazai idegenforgalmi vállalkozások.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo