2008: a Vizek éve

A jövő évet a Vizek évévé nyilvánítja a Magyar Turizmus Zrt; ennek keretében 100 millió forintot fordítanak a felszíni, illetve a termál és gyógyvizeket népszerűsítő idegenforgalmi kampányra - jelentette be a cég vezérigazgatója szerdán Erdőtelken.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A társaság, a többi között a Balatont, a Tisza-tavat, a Tiszát, vagy a Kőrösöket bemutató tematikus kampányát a belföld mellett a külföldre is kiterjeszti - mondta Róna Iván, amikor a Tisza-tavi Turisztikai Régió idegenforgalmi vállalkozásai mutatkoztak be a cég brit, osztrák, román és szlovák külképviseleteinek számára.

A "Külképviselők a régióban" elnevezésű programnak az a célja, hogy a külképviseletek külföldön, közvetlenül és hatékonyabban tudják kínálni az egyes régiókban megtalálható szolgáltatásokat - tette hozzá.

Felturbózott belföldi turizmus

A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a közönségmarketing egyre fontosabbá válik, hiszen ma már a Magyarországra látogatók 80 százaléka - az Internetnek köszönhetően - egyénileg szervezi meg utazását. Vagyis felértékelődik az olyan marketing cégek működése, mint az MT Zrt. Ugyanis nem elég az utazási irodákat ellátni információval, hanem a nagyközönséget kell megcélozniuk marketing tevékenységükkel, ami jóval költségesebb.

Ebben a helyzetben Róna Iván arra számít, hogy jövőre az idei 4.6 milliárd forintnál több pénzből gazdálkodhat az állami tulajdonú társaság. Idén rekordot döntött a belföldi turizmus, ugyanis a vendégéjszakák száma, több mint 10 százalékkal nőtt 2007 első 7 hónapjában, 2006 hasonló időszakához képest. Ez, szerinte a javuló ár - érték aránynak köszönhető. Annak, hogy a korábbiakhoz hasonló áron egyre jobb szolgáltatásokat kínálnak a hazai idegenforgalmi vállalkozások.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo