2008: a Vizek éve

A jövő évet a Vizek évévé nyilvánítja a Magyar Turizmus Zrt; ennek keretében 100 millió forintot fordítanak a felszíni, illetve a termál és gyógyvizeket népszerűsítő idegenforgalmi kampányra - jelentette be a cég vezérigazgatója szerdán Erdőtelken.

A társaság, a többi között a Balatont, a Tisza-tavat, a Tiszát, vagy a Kőrösöket bemutató tematikus kampányát a belföld mellett a külföldre is kiterjeszti - mondta Róna Iván, amikor a Tisza-tavi Turisztikai Régió idegenforgalmi vállalkozásai mutatkoztak be a cég brit, osztrák, román és szlovák külképviseleteinek számára.

A "Külképviselők a régióban" elnevezésű programnak az a célja, hogy a külképviseletek külföldön, közvetlenül és hatékonyabban tudják kínálni az egyes régiókban megtalálható szolgáltatásokat - tette hozzá.

Felturbózott belföldi turizmus

A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a közönségmarketing egyre fontosabbá válik, hiszen ma már a Magyarországra látogatók 80 százaléka - az Internetnek köszönhetően - egyénileg szervezi meg utazását. Vagyis felértékelődik az olyan marketing cégek működése, mint az MT Zrt. Ugyanis nem elég az utazási irodákat ellátni információval, hanem a nagyközönséget kell megcélozniuk marketing tevékenységükkel, ami jóval költségesebb.

Ebben a helyzetben Róna Iván arra számít, hogy jövőre az idei 4.6 milliárd forintnál több pénzből gazdálkodhat az állami tulajdonú társaság. Idén rekordot döntött a belföldi turizmus, ugyanis a vendégéjszakák száma, több mint 10 százalékkal nőtt 2007 első 7 hónapjában, 2006 hasonló időszakához képest. Ez, szerinte a javuló ár - érték aránynak köszönhető. Annak, hogy a korábbiakhoz hasonló áron egyre jobb szolgáltatásokat kínálnak a hazai idegenforgalmi vállalkozások.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo