Az épületek - a biztosító eddigi információi szerint - szerencsére sehol sem sérültek meg annyira, hogy azok azonnali kilakoltatást tettek volna szükségessé.
Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetője elmondta, hogy a kárbejelentések 80 százaléka a biztosító call centerén keresztül futott be, melyek a telefonos regisztrációt követően azonnal aktásításra kerültek. A bejelentéstől számított néhány napon belül mindenkit felkeresnek a Generali kárszakértői, de kisebb károk esetén az ügyintézés telefonon is megoldható. Ilyenkor a Generali munkatársa telefonon egyeztet a károsulttal és az ügyintézés meggyorsítása érdekében a biztosító helyszíni szemle nélkül is megtéríti a kárt.
A Generali minden nagyobb vihart és meteorológiai eseményt követően emelt munkatársi létszámmal végzi a kárszemléket és fogadja a bejelentéseket személyes ügyfélszolgálati pontjain, call centerén, az Interneten, valamint a Europe Assistance Mestervonal ügyeletén keresztül.