Drágul a tévézés!

Az UPC Magyarország januártól, hasonlóan más kábeltévés cégekhez, 4-5 százalék közötti áremelést hajt végre, ami jelentősen elmarad a 2007. évi, várható 7-8 százalék közötti inflációtól.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az UPC 2007-ben bevezetett, több mint egy tucatnyi magyar adást tartalmazó Hazai díjcsomagjának ára azonban nem emelkedik, konstrukciótól függően marad 1.500-1.600 forint. Ehhez hasonlóan nem változik a műholdas tévé, a kábeles telefon és az internet díja sem. 

Szűcs László, az UPC Magyarország sajtókapcsolati igazgatója szerint az UPC szempontjából 2008 legnagyobb eseménye a digitális kábeltévés szolgáltatás bevezetése lesz. A cég szeretné tömegesen elterjeszteni ezt a szolgáltatást, kezdetben a fővárosban és négy vidéki városban, majd folyamatosan az ország területén. Az UPC tervei szerint 2008 második félévében az digitális előfizetők száma több tízezer lesz.

Az UPC célja az, hogy a digitális alapcsomag részeként 3 nagyfelbontású (HD) adással, egy mozi és két természetfilm csatornával induljon.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo