Bővül a termékkínálat a Hitelgarancia Zrt.-nél

Az előző években realizált célok és eredmények fényében aktualizálja 2008-2011 közötti időszakra vonatkozó üzleti stratégiát a Hitelgarancia Zrt. A társaság garanciavállalásainak volumene az elmúlt évben 30 százalékkal nőtt, így a portfolió a 2007-es év végén megközelítette a 330 milliárd forintot. A hitelek fedezeti oldalának megerősítésével a cég a KKV-k széles körének hitelhez jutását mozdította elő.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Hitelgarancia Zrt. küldetése és stratégiai célja, hogy szolgáltatásaival segítse a kkv-k és az önkormányzatok fejlődését és működőképességük feltételeinek javítását oly módon, hogy eredményes gazdálkodást folytatva, megőrizze tőkéjét. A társaság arra törekszik, hogy a már meglévő kkv és önkormányzati garanciatermékek körében még színvonalasabban tudja az igényeket kielégíteni, hiszen fontos cél a gazdálkodó szervezetek és önkormányzatok hazai és európai uniós forráshoz jutásának készfizető kezességvállalással történő elősegítése. Ezáltal támogatva a szektor fejlődését és a gazdasági növekedését. Mindez közvetett módon hozzájárul a költségvetés bevételeinek növekedéséhez.

Változatlanul fontos stratégiai elképzelés a piaci igényeknek megfelelő termékszerkezet bővítése. Szintén a tervek szerint a szolgáltatások mintegy 90%-át továbbra is állami viszontgaranciával kívánják garantálni, illetve egyéb garanciatermékek esetén viszontgaranciát nyújtó szervezetek bevonásával tervezi a társaság mérsékelni a kockázatot. A HG Zrt. állami viszontgaranciával vállalt kezességének áttételes hatása 1 forint költségvetési viszontgarancia 31-36 forint adó- és járulékbevételt jelent.

A Hitelgarancia Zrt. középtávú stratégiájában megfogalmazott célok Magyarország 2007-2011 közötti időszakára vonatkozó konvergencia program, illetve az Új Magyarország fejlesztési Terv (2007-2013) helyzetértékelésére és prognózisára tekintettel kerültek meghatározásra.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo