Hárommilliárdot szakítottak – és mind eladományozzák

Több mint tízmillió dollárt szakított egy, a felelősségvállalásáról ismert világmárka a Black Friday akción – és mind eladományozták, hogy segítsenek megmenteni a környezetünket.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:FreeDigitalPhotos.net/Feelart

A fekete péntek, azaz a Black Friday (november 25-e) ebben az évben óriási eredményt hozott a Patagonia divatcégnek: összesen több mint tízmillió dollár bevételt (csaknem hárommilliárd forintot) szakítottak ezen az egyetlen napon. Az akcióval kapcsolatban a túraruházatot és kiegészítőket gyártó és forgalmazó cég korábban azt az ígéretet tette, hogy a teljes, ezen a napon termelt bevételt környezetvédelmi célokra adományozza.

„Minden várakozásunkat túlteljesítette ez a nap” – mondta hétfőn a cég szóvivője a Huffington Post napilapnak. Corley Kenna elmondta: a korábbi ígéretüknek megfelelően minden egyes centet ebből az összegből jótékonysági célra ajánlanak fel, olyan zöld szervezeteknek, amelyek a környezet megmentéséért munkálkodnak. A társaság hétfői közleménye szerint ezek a szervezetek gyakran kicsik, alulfinanszírozottak és sokszor teljes ismeretlenségben munkálkodnak.

A Patagonia már hosszabb ideje élharcosa a vállalati szerepvállalásnak a fenntartható gazdaságért folytatott küzdelemben. A cég teljes árbevételének egy százalékát minden évben környezetvédelmi célokra adományozza, és arra bíztatja vásárlóit, hogy vegyenek kevesebb ruhát, ezzel kényszerítve a sok hulladékot termelő divatipart a fenntarthatóbb működésre.

„Engedjétek szörfözni az embereimet!”
Egy „őrült szörfös” találta ki és tette világhírűvé a világ legzöldebb túraruhamárkáját. A Patagonia története bizonyítja, hogy az elvekben való magabiztos hit sikerre vihet egy vállalkozást. Még akkor is, ha a cég – elsőként a világon – egész oldalas hirdetésben üzeni a vásárlóinak, ne vásároljanak, az alkalmazottak pedig akkor mennek szörfözni, ha akarnak.
 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo