Hárommilliárdot szakítottak – és mind eladományozzák

Több mint tízmillió dollárt szakított egy, a felelősségvállalásáról ismert világmárka a Black Friday akción – és mind eladományozták, hogy segítsenek megmenteni a környezetünket.

Kép:FreeDigitalPhotos.net/Feelart

A fekete péntek, azaz a Black Friday (november 25-e) ebben az évben óriási eredményt hozott a Patagonia divatcégnek: összesen több mint tízmillió dollár bevételt (csaknem hárommilliárd forintot) szakítottak ezen az egyetlen napon. Az akcióval kapcsolatban a túraruházatot és kiegészítőket gyártó és forgalmazó cég korábban azt az ígéretet tette, hogy a teljes, ezen a napon termelt bevételt környezetvédelmi célokra adományozza.

„Minden várakozásunkat túlteljesítette ez a nap” – mondta hétfőn a cég szóvivője a Huffington Post napilapnak. Corley Kenna elmondta: a korábbi ígéretüknek megfelelően minden egyes centet ebből az összegből jótékonysági célra ajánlanak fel, olyan zöld szervezeteknek, amelyek a környezet megmentéséért munkálkodnak. A társaság hétfői közleménye szerint ezek a szervezetek gyakran kicsik, alulfinanszírozottak és sokszor teljes ismeretlenségben munkálkodnak.

A Patagonia már hosszabb ideje élharcosa a vállalati szerepvállalásnak a fenntartható gazdaságért folytatott küzdelemben. A cég teljes árbevételének egy százalékát minden évben környezetvédelmi célokra adományozza, és arra bíztatja vásárlóit, hogy vegyenek kevesebb ruhát, ezzel kényszerítve a sok hulladékot termelő divatipart a fenntarthatóbb működésre.

„Engedjétek szörfözni az embereimet!”
Egy „őrült szörfös” találta ki és tette világhírűvé a világ legzöldebb túraruhamárkáját. A Patagonia története bizonyítja, hogy az elvekben való magabiztos hit sikerre vihet egy vállalkozást. Még akkor is, ha a cég – elsőként a világon – egész oldalas hirdetésben üzeni a vásárlóinak, ne vásároljanak, az alkalmazottak pedig akkor mennek szörfözni, ha akarnak.
 

Véleményvezér

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo