A Bosch adna esélyt a robbanómotornak

A Bosch főnöke a német kormányhoz fordult kérésével: ne csak az autók nitrogén-oxid-, hanem szén-dioxid-kibocsátását is utcai forgalomban, ne pedig csak tesztpadon mérjék.

Volkmar Denner, a Bosch első embere hangsúlyozta: ha valóban tenni akarunk az éghajlatváltozás ellen, akkor nem elég a járműmotorok nitrogén-oxid-kibocsátását – újabban – reális körülmények között, az utcai forgalomban mérni.

A motorok okozta szén-dioxid-szennyezést is hasonlóképpen kellene, ezt azonban változatlanul csak tesztpadon mérik, ami nem felel meg a realitásnak. Denner rámutatott arra is, hogy a korábbi, a NEFZ-normák helyében lépett WLTP mérési rendszer sem mutatja ki az autók reális fogyasztását, itt is további lépésekre lenne szükség.

Továbbszigorítanak az autók szén-dioxid-kibocsátásán, de hogy lehet ezt betartani?
Jelentősen továbbkorlátozza az EU az autók károsanyag-kibocsátását. Kérdés, hogyan tudják majd a gyártók az előírásokat megtartani.
A Bosch vezetője egyébként kiállt a robbanómotoros járműtechnológia mellett, mondván: vállalatuk további lépéseket tett, hogy kevésbé szennyező és takarékosabb benzin-, illetve dízelmotorok kerüljenek forgalomba.

(Forrás: Die Welt)

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo