A szövetség küldetésének érzi a hazai marketingtevékenység színvonalának emelését, amelyet leginkább a pályázatok során való minősítéssel és edukációval tudunk elérni. Kötelességünknek érezzük, hogy bemutathassák a jó példákat, illetve felhívják a figyelmet a minőségi marketing fontosságára.
Kiknek a pályázatát várják?
Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, akik sikeres marketingprojekteket, kampányokat, szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!
Mindez miért is fontos?
Mert egy jó kkv marketing tevékenység pozitív hatással van a vállalat arculatára, a termék és/vagy szolgáltatás ismertségére és megítélésre! „A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy az Országos KKV Marketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a kkv fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést. Hiszen egy jó kkv marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára” – nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.
Nevezni tizenegy kategóriában lehet a 2015. szeptember és 2016. október között megvalósított aktivitásokkal:
- tartalommarketing,
- márkaépítés,
- direkt marketing,
- ügyfél-elégedettségi programok,
- design-kreatív,
- online felületen futó kampányok,
- közösségi médiamegoldások,
- egyéb digitális megoldások,
- kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok,
- esemény alapú aktivációk,
- produkciós és nyomdai gyártások.
A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesülnek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából, a nyeremények összértéke meghaladja a 2 millió Forintot.
Az idei évtől a Magyar Telekom vált az Országos KKV Marketing Díj főtámogatójává:
„Az utóbbi években azt látjuk, hogy különösen azok a vállalatok tudnak sikeresek lenni, akiknek aktív innovációs stratégiájuk van, ami nem pusztán technológiai újítások alkalmazását jelenti, hanem azt is, hogy képesek tanulni, adaptálni. A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket. Ezért is álltunk a Szövetség mellé, amikor meghirdette Országos KKV Marketing Díj-át, és vált a Telekom a Díj főtámogatójává. Hiszünk benne, hogy a pályázók kreatív és innovatív esettanulmányai szélesebb körben is tanulsággal, hasznos útravalóval szolgálnak majd a cégek számára, hosszú távon is sikeres működést biztosítva számukra” – mondta Diószegi Ágnes a Magyar Telekom üzleti szegmensmarketing igazgatója.”
Nevezési határidő: 2016. november 3.
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségekből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
További információk a pályázatról a www.marketinggyemantdij.hu weboldalon érhetőek el.