Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!
A sajátos üzenetet nehezen lehetett félreérteni: lényeg a szex, mindegy, hogy kivel. A Lidl portáljára záporozni is kezdtek a tiltakozások a szexista reklám miatt, elsősorban nőktől. Volt, aki a kép tervezőjének szellemi képességeit vonta kétségbe, mások közölték, hogy nem vásárolnak többet olyan bolthálózatban, amely ennyire gátlástalan.
Áradtak a Gif-ek is, de miután a Lidlnél összegeztek, sajátos kép alakult ki: mintegy 300 tiltakozó, szomorkodó reakció mellett 2.000 olyan érkezett, amelyek küldőinek tetszett a reklám, viccesnek találták.
A férfiak tényleg disznók, avagy a lenge öltözék neuromarketingje
A hiányos öltözékű nők képét évszázadok, sőt évezredek óta használják a termékek eladásában. Egy vonzó embertársunk mosolygó képe több százalékpontot is javíthat egy-egy termék, akár még egy hitel értékesítési mutatóin. Vajon ha többet is mutatunk, az többet ér?
A Lidl ezután törölte ugyan a vitatott alkotást, majd az alábbi üzenetet küldte: „Nyilvánvaló, hogy szórakoztatni akartunk benneteket és amint a visszajelzések többsége mutatta, ez sikerült is. A szórakoztatásnak azonban nem szabad sértenie senkit, ezért elnézést kérünk.”