Törölte a Lidl a szexista viccelődést

Vitatható sikerű reklám-tréfa került a németországi Lidl Facebook-oldalára. A képen kerek, lyukas fánk volt látható, a felirat: „A lyuk az lyuk.”

A sajátos üzenetet nehezen lehetett félreérteni: lényeg a szex, mindegy, hogy kivel. A Lidl portáljára záporozni is kezdtek a tiltakozások a szexista reklám miatt, elsősorban nőktől. Volt, aki a kép tervezőjének szellemi képességeit vonta kétségbe, mások közölték, hogy nem vásárolnak többet olyan bolthálózatban, amely ennyire gátlástalan.

Áradtak a Gif-ek is, de miután a Lidlnél összegeztek, sajátos kép alakult ki: mintegy 300 tiltakozó, szomorkodó reakció mellett 2.000 olyan érkezett, amelyek küldőinek tetszett a reklám, viccesnek találták.

A férfiak tényleg disznók, avagy a lenge öltözék neuromarketingje
A hiányos öltözékű nők képét évszázadok, sőt évezredek óta használják a termékek eladásában. Egy vonzó embertársunk mosolygó képe több százalékpontot is javíthat egy-egy termék, akár még egy hitel értékesítési mutatóin. Vajon ha többet is mutatunk, az többet ér?
A Lidl ezután törölte ugyan a vitatott alkotást, majd az alábbi üzenetet küldte: „Nyilvánvaló, hogy szórakoztatni akartunk benneteket és amint a visszajelzések többsége mutatta, ez sikerült is. A szórakoztatásnak azonban nem szabad sértenie senkit, ezért elnézést kérünk.”

(Forrás: rtl.de)

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo