Visszhang cikkek


Törölte a Lidl a szexista viccelődést

Törölte a Lidl a szexista viccelődést 

Vitatható sikerű reklám-tréfa került a németországi Lidl Facebook-oldalára. A képen kerek, lyukas fánk volt látható, a felirat: „A lyuk az lyuk.”
Borotvaélen a macsók

Borotvaélen a macsók 

A férfiak többségének nem tetszik a Gillette új reklámfilmje, amely a macsó helyett a lovagias férfiképet népszerűsíti.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Hozhat-e lendületet a Lakhatási Tőkeprogram?

Hozhat-e lendületet a Lakhatási Tőkeprogram? 

Az MBH Elemzési Centrum sokat vár a mintegy 300 milliárd forintos projekttől.

Cégblog

Csökken az amerikai járatok iránti kereslet a Lufthansa szerint

Csökken az amerikai járatok iránti kereslet a Lufthansa szerint 

A német légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik negyedévben gyengébb keresletre számít az Egyesült Államokba induló járatok iránt.

Gazdaság

Pofon a vállalkozásoknak: boltbezárási hullám indulhat el

Pofon a vállalkozásoknak: boltbezárási hullám indulhat el  

Alapjaiban változtatna meg a 400 m²-nél nagyobb kereskedelmi egységek működésének szabályai.

Infokom

Bérprémiumot hozott a mesterséges intelligencia

Bérprémiumot hozott a mesterséges intelligencia 

Az AI már most is kézzelfogható előnyöket nyújt a dolgozóknak és a vállalatoknak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo