A részvényeik értéke az év folyamán eddig kerek 30 százalékkal emelkedett. Az Apple – akárcsak az első negyedben – a másodikban is tovább tudta növelni az iphone eladásait. A készülék továbbra is a konszern messze legfontosabb terméke, eladásai a forgalomnak több mint a felét teszik ki. A második negyedben 41 millió készüléket adtak el, 2 százalékkal többet, mint a múlt év hasonló időszakában. Ez az eredmény annál figyelemre méltóbb, mivel sok fogyasztó már az iphone következő nemzedékére vár, amely szokás szerint az őszi hónapokban kerül a piacra. Szakértők találgatásai szerint az idén várható iphone – lellentétben a 7-es illetve a 7Plus modellel, amelyek nem hoztak különösen jelentős módosításokat – az új jelentősen különbözik majd az eddigiektől, így sokkal jobban ösztönöz készülékcserére.
Érdekes módon az ipad eladásai 15 százalékkal magasabbak voltak, mint egy évvel korábban, azt követően, hogy a korábbi években a tabletek eladása visszaesett. Forgalmuk a második negyedben 2 százalékkal nőtt, elsősorban azért, mert az eladások az olcsóbb modellek felé tolódtak el. Az asztali készülékeknél 7 százalékos volt a növekedés.
Talán kevesebben figyelnek arra, hogy a világcég bevételeinek mind jelentősebb részét adják a szolgáltatások, amelyek a készülékek után már a második helyen állnak. Az Apple play, az Apple music és az App Store forgalma 22 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra emelkedett. 23 százalékos volt a növekedés a hardver kategóriában, amelyhez az Apple watch, az Apple tv, valamint különböző tartozékok, mint az airpod fejhallgatók tartoznak. Az Apple watch eladásai a múlt évhez képest 50 százalékkal emelkedtek, míg az airpodok iránti keresletet az Apple nem tudja maradéktalanul kielégíteni.
Az Apple teljes forgalma a második negyedben 45,4 milliárd dollár volt, magasabb a piaci várakozásoknál, a nettó nyereség 12 százalékkal 8,7 milliárd dollárra emelkedett. Tim Cook szerint cégének forgalma a harmadik negyedévben 49 és 52 milliárd dollár között lesz, ami 5-11 százalékos növekedésnek felelne meg.