Országonként eltérő árképzést vezet be a világ nagy élelmiszergyártója

A svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége az elemzők által vártnál kisebb bevétellel zárta az év első kilenc hónapját.

A Nestlé csütörtökön megerősítette előrejelzését, miszerint az idei évre 7-8 százalékos organikus bevételnövekedést vár.

A vállalat részvénye több mint 2,0 százalékos mínuszban állt csütörtökön 12.15 óra körül a zürichi tőzsdén.

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat októberben közzétett összegzése szerint a Nestlé a tizedik legértékesebb európai márka. A Nespresso márkaértéke nőtt a legnagyobb mértékben egy év alatt, 245 százalékkal, 2,8 milliárd euróra, és ezzel bekerült az 500-as klubba, Európa 500 legértékesebb márkái közé, rögtön a 219. helyre. Ugyancsak a Brand Finance adatai szerint a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszer-márkája.

Magyarországon a Nestlé több mint 30 éve van jelen. A svájci vállalat Magyarországon három gyárában - Szerencsen, Diósgyőrben és Bükön -, illetve budapesti központjában összesen több mint 2900 embert foglalkoztat.

Október elején adták át a Nestlé kapacitásbővítő beruházását Bükön. A Nestlé mintegy 90 milliárd forintért bővítette hobbiállateledel-gyártó telephelyének kapacitásait, és így 280 új munkahelyet teremtett.

(MTI) 

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo