Országonként eltérő árképzést vezet be a világ nagy élelmiszergyártója

A svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége az elemzők által vártnál kisebb bevétellel zárta az év első kilenc hónapját.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nestlé csütörtökön megerősítette előrejelzését, miszerint az idei évre 7-8 százalékos organikus bevételnövekedést vár.

A vállalat részvénye több mint 2,0 százalékos mínuszban állt csütörtökön 12.15 óra körül a zürichi tőzsdén.

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat októberben közzétett összegzése szerint a Nestlé a tizedik legértékesebb európai márka. A Nespresso márkaértéke nőtt a legnagyobb mértékben egy év alatt, 245 százalékkal, 2,8 milliárd euróra, és ezzel bekerült az 500-as klubba, Európa 500 legértékesebb márkái közé, rögtön a 219. helyre. Ugyancsak a Brand Finance adatai szerint a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszer-márkája.

Magyarországon a Nestlé több mint 30 éve van jelen. A svájci vállalat Magyarországon három gyárában - Szerencsen, Diósgyőrben és Bükön -, illetve budapesti központjában összesen több mint 2900 embert foglalkoztat.

Október elején adták át a Nestlé kapacitásbővítő beruházását Bükön. A Nestlé mintegy 90 milliárd forintért bővítette hobbiállateledel-gyártó telephelyének kapacitásait, és így 280 új munkahelyet teremtett.

(MTI) 

Véleményvezér

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo