Online próbál túlélni a ruházati ipar

A H&M tavalyi, 20,3 milliárd eurós bevétele 5 százalékkal haladta meg az előző évit, bár raktárkészletek kiárusítása és új logisztikai központok építése csökkentette a nyereséget.

Karl-Johan Persson, a svéd divatkonszern vezetője „kihívást jelentő évnek” minősítette az elmúltat nemcsak vállalata, hanem az egész ruházati ipar számára.

Kép: en.wikipedia.org

A Hennes&Mauritz nyeresége már az előző évedben is csökkent, megnőttek a raktárkészletek, amelyeket árengedményekkel vittek piacra. Egyúttal átszervezték a konszern logisztikai rendszerét, ami nagy költségekkel járt.

A negyedik negyedévben három új logisztikai központot nyitottak meg, kettőt Lengyelországban, egyet Németországban, összesen 230 ezer négyzetméter területen. A cég így szélesebb áruválasztékot, egyúttal rövidebb szállítási határidőket tud kínálni az online kereskedelemben.

(Forrás: Der Spiegel)

Online vásárlási boom: ki tudja, hol áll meg?
Az e-kereskedelem alig egy évtized alatt a semmiből a kiskereskedelem jelentős ágazatává nőtte ki magát, és a folyamatnak még nem látni a végét. A tendencia globális, és a magyar online piac sem maradt ki belőle.

Véleményvezér

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo