Online próbál túlélni a ruházati ipar

A H&M tavalyi, 20,3 milliárd eurós bevétele 5 százalékkal haladta meg az előző évit, bár raktárkészletek kiárusítása és új logisztikai központok építése csökkentette a nyereséget.

Karl-Johan Persson, a svéd divatkonszern vezetője „kihívást jelentő évnek” minősítette az elmúltat nemcsak vállalata, hanem az egész ruházati ipar számára.

Kép: en.wikipedia.org

A Hennes&Mauritz nyeresége már az előző évedben is csökkent, megnőttek a raktárkészletek, amelyeket árengedményekkel vittek piacra. Egyúttal átszervezték a konszern logisztikai rendszerét, ami nagy költségekkel járt.

A negyedik negyedévben három új logisztikai központot nyitottak meg, kettőt Lengyelországban, egyet Németországban, összesen 230 ezer négyzetméter területen. A cég így szélesebb áruválasztékot, egyúttal rövidebb szállítási határidőket tud kínálni az online kereskedelemben.

(Forrás: Der Spiegel)

Online vásárlási boom: ki tudja, hol áll meg?
Az e-kereskedelem alig egy évtized alatt a semmiből a kiskereskedelem jelentős ágazatává nőtte ki magát, és a folyamatnak még nem látni a végét. A tendencia globális, és a magyar online piac sem maradt ki belőle.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo