Online próbál túlélni a ruházati ipar

A H&M tavalyi, 20,3 milliárd eurós bevétele 5 százalékkal haladta meg az előző évit, bár raktárkészletek kiárusítása és új logisztikai központok építése csökkentette a nyereséget.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Karl-Johan Persson, a svéd divatkonszern vezetője „kihívást jelentő évnek” minősítette az elmúltat nemcsak vállalata, hanem az egész ruházati ipar számára.

Kép: en.wikipedia.org

A Hennes&Mauritz nyeresége már az előző évedben is csökkent, megnőttek a raktárkészletek, amelyeket árengedményekkel vittek piacra. Egyúttal átszervezték a konszern logisztikai rendszerét, ami nagy költségekkel járt.

A negyedik negyedévben három új logisztikai központot nyitottak meg, kettőt Lengyelországban, egyet Németországban, összesen 230 ezer négyzetméter területen. A cég így szélesebb áruválasztékot, egyúttal rövidebb szállítási határidőket tud kínálni az online kereskedelemben.

(Forrás: Der Spiegel)

Online vásárlási boom: ki tudja, hol áll meg?
Az e-kereskedelem alig egy évtized alatt a semmiből a kiskereskedelem jelentős ágazatává nőtte ki magát, és a folyamatnak még nem látni a végét. A tendencia globális, és a magyar online piac sem maradt ki belőle.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo