Jelenleg több mint 300 ezer lengyel használja az Uber applikációját, amelynek rugalmas munkavégzésből származó előnyeit több ezer ember élvezi. Az alkalmazás a fiatalok és az innováció iránt érdeklődők körében a legnépszerűbb – az utasok több mint 60 százaléka 30 évnél fiatalabb. Az autós partnereknek Lengyelországban is szigorú előírásoknak kell megfelelni, valamint vállalkozói engedéllyel és adószámmal kell rendelkezni. Az Uber a lengyel városokban az UberPOP szolgáltatással van jelen, amelynél a sofőrök büntetlen előélettel és balesetmentes jogosítvánnyal kell, hogy rendelkezzenek, de a Budapesten működő UberX rendszerében elvárt személyszállítói engedéllyel nem.
Korábban Lengyelországban a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hatóság nemcsak elutasította a taxis vállalatok panaszát, hanem kijelentette: “a szabályozást az Uberhez hasonló innovatív, modern megoldásokhoz kell igazítani annak érdekében, hogy az utasok, és általában a személyszállítási ágazat, részesüljön a piaci verseny teremtette előnyökből.” Egy, a Rzeczpospolita napilapban megjelent cikk több kormánytagot, így Witold Kołodziejski, digitalizációért felelős miniszterhelyettest és Kazimierz Smoliński iparügyi miniszterhelyettest is megszólaltat, akik egyértelműen kijelentették, hogy az Ubernek pozitív hatása van a versenyre. Kazimierz Smoliński megállapítása szerint a jelenlegi kormánynak nincs az Uber működésének korlátozására irányuló szándéka.