A rendezvény kkv-knak szóló témái
Felmérések szerint a gazdasági visszaesés közepette a vállalatok nagyobb hangsúlyt fektetnek az informatikára, infokommunikációs technológiákra (IKT), megoldásokra mint a válság előtt tették. Az IKT-fejlesztések segítségével várható megtakarítások, illetve költséghatékonyabb és eredményesebb működés tényszerűen megtapasztalt, bizonyított.
Vajon zöldebb-e a szomszéd PC-je? - azaz mitől sikeresebb egyik vállalkozás, mint a másik? Van-e a sikernek köze az alkalmazott IKT-technológiákhoz?
A rendezvény önkormányzatoknak és közintézményeknek szóló témái
1. Aktuális téma, hogy érdemes-e csatlakozni a ROP önkormányzati alkalmazásszolgáltató (ASP) központokhoz. A hét regionális központi szerepkör már elkelt. Megtudhatjuk, hogy mit kapnak az önkormányzatok a központhoz csatlakozástól, milyen módon és milyen pénzügyi lehetőségekkel lehet saját tevékenységüket korszerűvé tenni a településen élők számára.
2. E-közigazgatási rendszerek, megoldások, alkalmazások: e-számlázás, e-kormányzás, e-marketing, e-kommunikáció stb. E témák a közigazgatási intézmények és önkormányzatok számára is hatékony, korszerű megoldási lehetőségeket tartogatnak.
Időpont: 2010. június 11.
Helyszín: Balatonfüred, Hotel Annabella (Deák Ferenc utca 25.)
Program:
10.00-10.10 A rendezvényt megnyitja: Dr. Kiszely Pál, Balatonfüred alpolgármestere
I. Blokk
10.10-10.40 Griniusz Ádám, ROP igazgató, Váti Nonprofit Kft.: Az ASP-ről a legfrissebb gyakorlati tudnivalók
10.40-11.00 Jakócs Krisztián, az Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt. kisüzleti piacmenedzsere: Infokommunikációs megoldások a maximumon - Sikeres váltás költséghatékony ICT megoldásokra
11.00-11.20 Énekes Attila, az Itelligence Hungary Kft. értékesítési munkatársa: Egyszerű, átlátható, ütőképes: SAP Business One az eredményes üzletvitel érdekében
11.20-11.40 Konzultációs és üzletkötési szünet
II. Blokk
11.40-12.00 Krauter Borbála, a Magyar Posta Zrt. értékesítési igazgatóhelyettese: Válasz a piac kihívásaira - Innovációs megoldások a Magyar Postánál
12.00-12.20 Kolesár András, az Unioffice Rendszerház alapító cégtulajdonosa: Általános Információmegosztó Rendszer - avagy úton a káoszból a rend felé
12.20-12.40 Gódor Csaba, a netTeam-DMSone Zrt. képviseletében: Dokumentumkezelés a fejlődő vállalatok számára
12.40-13.00 Konzultációs és üzletkötési szünet
III. Blokk
13.00-13.20 Galambosné Schuszter Anna, a Libra Szoftver Zrt. tanácsadója: Infokommunikációs fejlesztés Librával
13.20-13.40 Mayer János, a Hewlett-Packard Magyarország Kft. technikai konzulense: HP Officejet Pro = Költségkímélés + Hatékonyság
13.40-14.00 egyeztetés alatt
14.00-15.00 Konzultációs, üzletkötési szünet és ebéd
A rendezvény ingyenes, csak regisztrációs kötelezettséggel jár. A regisztráló résztvevők egész napos ellátásáról a „Szakmai partnereink" jóvoltából a Piac és Profit gondoskodik.
További felvilágosítás és információ: Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]