Lényegesen kevesebbet szánnak most a vállalatok innovációra

A magyar vállalatok az utóbbi hónapokban alaposan visszafogták innovációs elképzeléseiket. A K&H innovációs index enyhe visszaesést mutat. A lanyhuló vállalati innovációs kedven tovább ront az orosz-ukrán fegyveres konfliktus. „Az innováció a versenyképesség kulcsa, a digitális átállás ennek kiváló tükre” – vallja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

„Tudnunk kell, hogy milyen formában segíthetünk ügyfeleinknek” – mondja Németh Balázs.

Szerinte a legfontosabb, hogy minden kis- és középvállalati vezető megértse, a saját tevékenységi körében konkrétan hogyan tudja jobb minőségű termékre, szolgáltatásra vagy hatékonyabb működésre fordítani az olyan digitális technológiákat, mint például az IoT-t, a big data-t vagy a mesterséges intelligenciát.

 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo