Az ötlet és a kényelem tarolt a fogyasztók körében

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest és több új termék is bekerült a díjazottak közé.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat, és az elmúlt években előretörő egészséges termékek mellé felzárkóztak a prémium kategóriát képviselő, valamint a fogyasztók minél nagyobb kényelmét szolgáló árucikkek.

Kép: Pixabay

Több, a gyors, ugyanakkor egészséges reggeli étkezést támogató termék szerepel a díjazottak között, illetve jelentős kategóriát képviselnek még a különböző, nem alkoholos italok is. A szénsavas üdítő és energiaital mellett ezúttal már jegestea kategóriában is kiosztották Az Év Terméke Díjat.

Főszerepben az innováció és az elégedettség

Az Inspira Research idei kutatásából az derült ki, hogy a nyertes termékek legfőbb jellemzője a valódi innováció.

Csak olyan márka tudott nyerni az idei versenyben, amelyik innováció tekintetében legyőzte a kategórián belüli versenytársakat.
Az innováció mellett a kipróbálók körében mért elégedettség is kimagasló. A vizsgált kategóriákban 10-ből 9 fogyasztó elégedettségének adott hangot a nyertes termékek kipróbálása után.
Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt
Ismert és bevált, mégsem túl gyakran alkalmazott gyakorlat az e-kereskedők körében, hogy a csomagokba a megrendelt termékeken kívül valamilyen egyéb tárgyat is elhelyeznek. Ez az apró "ajándék" a kereskedő számára sokoldalú marketing- és promóciós eszköz, amely arra szolgál, hogy fokozza az ügyfélelégedettséget, lojalitást építsen és természetesen növelje a bevételt.
Az Év Terméke Díj elismeréseket a magyar fogyasztók döntései alapján ítélik oda, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg a díjakat. Az innovatív termékeket első lépésben a szakmai zsűri pontozza, majd az Inspira Research által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján a fogyasztók értékelik, és ezzel választják ki a legnépszerűbb, Magyarországon is kapható termékeket. A kutatás során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a márkákat.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo