Az ötlet és a kényelem tarolt a fogyasztók körében

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest és több új termék is bekerült a díjazottak közé.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat, és az elmúlt években előretörő egészséges termékek mellé felzárkóztak a prémium kategóriát képviselő, valamint a fogyasztók minél nagyobb kényelmét szolgáló árucikkek.

Kép: Pixabay

Több, a gyors, ugyanakkor egészséges reggeli étkezést támogató termék szerepel a díjazottak között, illetve jelentős kategóriát képviselnek még a különböző, nem alkoholos italok is. A szénsavas üdítő és energiaital mellett ezúttal már jegestea kategóriában is kiosztották Az Év Terméke Díjat.

Főszerepben az innováció és az elégedettség

Az Inspira Research idei kutatásából az derült ki, hogy a nyertes termékek legfőbb jellemzője a valódi innováció.

Csak olyan márka tudott nyerni az idei versenyben, amelyik innováció tekintetében legyőzte a kategórián belüli versenytársakat.
Az innováció mellett a kipróbálók körében mért elégedettség is kimagasló. A vizsgált kategóriákban 10-ből 9 fogyasztó elégedettségének adott hangot a nyertes termékek kipróbálása után.
Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt
Ismert és bevált, mégsem túl gyakran alkalmazott gyakorlat az e-kereskedők körében, hogy a csomagokba a megrendelt termékeken kívül valamilyen egyéb tárgyat is elhelyeznek. Ez az apró "ajándék" a kereskedő számára sokoldalú marketing- és promóciós eszköz, amely arra szolgál, hogy fokozza az ügyfélelégedettséget, lojalitást építsen és természetesen növelje a bevételt.
Az Év Terméke Díj elismeréseket a magyar fogyasztók döntései alapján ítélik oda, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg a díjakat. Az innovatív termékeket első lépésben a szakmai zsűri pontozza, majd az Inspira Research által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján a fogyasztók értékelik, és ezzel választják ki a legnépszerűbb, Magyarországon is kapható termékeket. A kutatás során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a márkákat.

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo