A vásárlók otthonába is beköltözik a Fresh Cornerek legnagyobb sikerterméke

Aki evett már a Mol-kutakon hot dogot, az minden bizonnyal díjazni fogja, hogy mostantól már az egyik üzletlánc polcain is megvásárolhatjuk a grillkolbászokat.  

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Immár három éve találkozhatnak a vásárlók a Fresh Cornerekben a friss és ropogós kiflivel, valamint a Pick minőségi kolbászával készülő hot doggal. Köszönhetően annak, hogy a Mol felismerte: egyre többen vágynak minőségi ételekre még akkor is, ha éppen úton vannak. 

A Mol és a Pick ennek mentén igazi kedvencet alkotott, amikor bevezették a 94 százalékos hústartalmú, bükkfán füstölt kolbásszal készült hot-dogot.

Ebből  a hot dogból tavaly több mint tízmilliót vásároltak csak Magyarországon, és további 14 milliót a környékbeli országokban. Ha ezt a több mint 24 millió kolbászt összefűznénk, akkor Szegedtől egészen Grönlanding érne el a “kolbászlánc”.

A jó hír, hogy mostantól bárki hazaviheti a Fresh Corner ízélményt, és bátran kísérletezhet a a saját hot dog verziókkal otthon, hiszen ezeket a kolbászokat már a Fresh Corner mellett a Lidl-ben is meg lehet vásárolni, külön csomagolásban, mindhárom népszerű ízben (klasszikus, sajtos és magyaros).

 Már a Lidl-ben is kapható
Már a Lidl-ben is kapható
Fotó: Mol

”A Fresh Cornerek legnagyobb sikerterméke a vásárlók otthonába is beköltözik. Ehhez a legnevesebb partnerekkel fogtunk össze, a Pick-kel és a Lidl-lel. Mostantól Magyarország legkedveltebb hot dogja a nyári grillezések, baráti, családi összejövetelek része lehet” - mondta Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi igazgatója a hot dogozással egybekötött keddi eseményen.

Domián Gábor, a Bonafarm Csoport kereskedelmi igazgatója a Pick hagyományairól beszélt, hogy immár 155 éve készíti ikonikus termékét, a téliszalámit, emellett folyamatos újítóként rendszeresen új húskészítményekkel lepi meg a fogyasztókat. Ilyen termék a nagy hústartalmú, bükkfán füstölt Pick X Fresh Corner hot dog kolbász is.

"A Mollal közösen újradefiniáltuk itthon a hot dog kultúrát. Azzal, hogy a termék mostantól a Lidl-ben is kapható, októbertől pedig országosan a legtöbb hazai üzletláncban elérhető lesz, lehetővé válik, hogy mindenki a saját ízlésének megfelelően otthon is elkészítse és élvezze a különleges ízvilágú Pick X Fresh Corner hot-dog kolbászokkal készült hot dogot” - tette hozzá.

 Hamar kész van és finom
Hamar kész van és finom
Fotó: Mol

Harcz Ádám, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója pedig kiemelte:

„Büszkék vagyunk arra, hogy az igen népszerű Pick X Fresh Corner hot dog kolbász a kiskereskedelemben jelenleg csak a Lidl áruházakban kapható, és bízunk abban, hogy nálunk is hasonló népszerűségre tesz szert, mint a Mol kutakon".

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo