A nyár slágere: gumicukor többezres várólistával

A nyár slágere a rozé, mondják a szakértők, egy édességgyártó pedig meglátta benne a lehetőséget. A rozé ízű gumicukorra már akkor 3000 fős várólista volt, amikor még piacra sem dobták.

Tankönyvbe illő módon "ült rá" a rozé borok hatalmas divatjára a Sugarfina édességgyártó cég, amikor rozé színű és ízű gumimacikat dobott piacra. A gumicukrokra is specializálódott bolt összeállt egy bortársasággal, akik a Whispering Angel rozébort is forgalmazzák, és a kettő ötvözéséből született meg ez a rózsaszín édesség. A macik nem alkoholosak, csupán a bor aromáját érezni bennük.

Már a boltba kerülés előtt néhány nappal 3000 fős várólista volt az édességért, a piacra kerülés napján pedig pillanatok alatt szétkapkodták a készletet, a rendszer összeomlott a túlterheltségtől. Jelenleg éppen szintén nem elérhető a cég online felületén.

Kép:Sarafina

Tudtam, hogy divatos a rozé és várható volt, hogy népszerű lesz a termék, de ez a roham teljesen letaglózott minket is - nyilatkozta a cég egyik tulajdonosa Rosie O'Neil a Guardiannek.

A rozé népszerűsége az elmúlt időszakban az egekbe emelkedett, a nyár egy fajta szinonimájává vált. Már több mint harmincötezren használták a #roseallday hashtaget az Instagramon, és nem a gumicukros cég az egyetlen, amely meglátta ebben az üzletet. Már kapható számos, a rozéhoz illő divatkiegészítő Yes Way Rosé néven. Csupa olyasmi, a passzol a kitalálók által "a nyár vizének" nevezett italhoz.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo