A nyár slágere: gumicukor többezres várólistával

A nyár slágere a rozé, mondják a szakértők, egy édességgyártó pedig meglátta benne a lehetőséget. A rozé ízű gumicukorra már akkor 3000 fős várólista volt, amikor még piacra sem dobták.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Tankönyvbe illő módon "ült rá" a rozé borok hatalmas divatjára a Sugarfina édességgyártó cég, amikor rozé színű és ízű gumimacikat dobott piacra. A gumicukrokra is specializálódott bolt összeállt egy bortársasággal, akik a Whispering Angel rozébort is forgalmazzák, és a kettő ötvözéséből született meg ez a rózsaszín édesség. A macik nem alkoholosak, csupán a bor aromáját érezni bennük.

Már a boltba kerülés előtt néhány nappal 3000 fős várólista volt az édességért, a piacra kerülés napján pedig pillanatok alatt szétkapkodták a készletet, a rendszer összeomlott a túlterheltségtől. Jelenleg éppen szintén nem elérhető a cég online felületén.

Kép:Sarafina

Tudtam, hogy divatos a rozé és várható volt, hogy népszerű lesz a termék, de ez a roham teljesen letaglózott minket is - nyilatkozta a cég egyik tulajdonosa Rosie O'Neil a Guardiannek.

A rozé népszerűsége az elmúlt időszakban az egekbe emelkedett, a nyár egy fajta szinonimájává vált. Már több mint harmincötezren használták a #roseallday hashtaget az Instagramon, és nem a gumicukros cég az egyetlen, amely meglátta ebben az üzletet. Már kapható számos, a rozéhoz illő divatkiegészítő Yes Way Rosé néven. Csupa olyasmi, a passzol a kitalálók által "a nyár vizének" nevezett italhoz.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo