A nyár slágere: gumicukor többezres várólistával

A nyár slágere a rozé, mondják a szakértők, egy édességgyártó pedig meglátta benne a lehetőséget. A rozé ízű gumicukorra már akkor 3000 fős várólista volt, amikor még piacra sem dobták.

Tankönyvbe illő módon "ült rá" a rozé borok hatalmas divatjára a Sugarfina édességgyártó cég, amikor rozé színű és ízű gumimacikat dobott piacra. A gumicukrokra is specializálódott bolt összeállt egy bortársasággal, akik a Whispering Angel rozébort is forgalmazzák, és a kettő ötvözéséből született meg ez a rózsaszín édesség. A macik nem alkoholosak, csupán a bor aromáját érezni bennük.

Már a boltba kerülés előtt néhány nappal 3000 fős várólista volt az édességért, a piacra kerülés napján pedig pillanatok alatt szétkapkodták a készletet, a rendszer összeomlott a túlterheltségtől. Jelenleg éppen szintén nem elérhető a cég online felületén.

Kép:Sarafina

Tudtam, hogy divatos a rozé és várható volt, hogy népszerű lesz a termék, de ez a roham teljesen letaglózott minket is - nyilatkozta a cég egyik tulajdonosa Rosie O'Neil a Guardiannek.

A rozé népszerűsége az elmúlt időszakban az egekbe emelkedett, a nyár egy fajta szinonimájává vált. Már több mint harmincötezren használták a #roseallday hashtaget az Instagramon, és nem a gumicukros cég az egyetlen, amely meglátta ebben az üzletet. Már kapható számos, a rozéhoz illő divatkiegészítő Yes Way Rosé néven. Csupa olyasmi, a passzol a kitalálók által "a nyár vizének" nevezett italhoz.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo