Tankönyvbe illő módon "ült rá" a rozé borok hatalmas divatjára a Sugarfina édességgyártó cég, amikor rozé színű és ízű gumimacikat dobott piacra. A gumicukrokra is specializálódott bolt összeállt egy bortársasággal, akik a Whispering Angel rozébort is forgalmazzák, és a kettő ötvözéséből született meg ez a rózsaszín édesség. A macik nem alkoholosak, csupán a bor aromáját érezni bennük.
Már a boltba kerülés előtt néhány nappal 3000 fős várólista volt az édességért, a piacra kerülés napján pedig pillanatok alatt szétkapkodták a készletet, a rendszer összeomlott a túlterheltségtől. Jelenleg éppen szintén nem elérhető a cég online felületén.
Tudtam, hogy divatos a rozé és várható volt, hogy népszerű lesz a termék, de ez a roham teljesen letaglózott minket is - nyilatkozta a cég egyik tulajdonosa Rosie O'Neil a Guardiannek.
A rozé népszerűsége az elmúlt időszakban az egekbe emelkedett, a nyár egy fajta szinonimájává vált. Már több mint harmincötezren használták a #roseallday hashtaget az Instagramon, és nem a gumicukros cég az egyetlen, amely meglátta ebben az üzletet. Már kapható számos, a rozéhoz illő divatkiegészítő Yes Way Rosé néven. Csupa olyasmi, a passzol a kitalálók által "a nyár vizének" nevezett italhoz.