Újra mentorprogramot hirdet a Design Terminál

A Design Terminál ismét várja azoknak a kreatívipari vállalkozásoknak a jelentkezését, akik üzletfejlesztési, márkaépítési és szabadalmi jogi területen is felkészülten szeretnének a nemzetközi piacra lépni. A féléves mentorprogramra 2015. március 1-ig lehet jelentkezni.

Kép: SXC

A Design Terminál által meghirdetett mentorprogram célja, hogy a legígéretesebb kreatívipari kis- és középvállalkozásokat féléves, elmélyült szakmai együttműködés keretében felkészítse befektetés befogadására, nemzetközi piaci terjeszkedésre. A programban a Design Terminál félévente 3-5 vállalkozás fejlesztését segíti díjmentesen. A 2015-ös tavaszi szemeszterben olyan magyar kreatívipari vállalkozók jelentkezését várják, akik az ipari formatervezés, a divatipar és az újmédia területek valamelyikén már rendelkeznek saját céggel.

A mentorok az iparjogvédelem, az üzletfejlesztés, a márkaépítés és a tőkebevonás területén segítik a résztvevőket, a nyertes pályázók lehetőséget kapnak külföldi szakkiállításokon való megjelenésre is. A szakmai stáb tagjai többek között: Ács Zoltán, a Design Terminál inkubációs program vezetője; Sziller Olivér, MyConcept Kft. ügyvezetője; Pető-Dickinson Andrea, Dickinson Consulting ügyvezetője; Batta Barnabás és Misetics Mátyás, a Mitte Communications stratégiai-, illetve kreatív igazgatója; valamit Nemes Attila, a Kitchen Budapest Talent Programjának vezetője.

A pályázat leadási határideje 2015. március 1.

A Design Terminál inkubációs programja 2014-ben indult, évente több száz feltörekvő vállalkozásnak nyújt szolgáltatásokat. Az első mentorprogramban 5 ígéretes vállalkozás került be: a The Four, az Anna Daubner, a Plié by Atelier, a Position Collective és a Hard Body Hang. A mentorprogram 2015-ös őszi szemeszterében kibővül a pályázók köre: a technológia és az urbanisztika területén önálló vállalkozással rendelkező cégek jelentkezését várják majd a szervezők.

A pályázat részletei az alábbi linken érhetők el: http://mentor.designterminal.hu/

További információk: [email protected]

Vonzza a pénzt a kreatív ipar, de miért?
Bár a kreatív szektort kevésbé sorolják a tőkebefektetők fő célpontjai közé, több kutatás is azt támasztja alá, hogy évek óta, a gazdasági válság ellenére is folyamatosan bővülő, a szó szoros értelmében vett önálló iparágról van szó. Erre a tényre pedig már a kockázatitőke-piac is egyre inkább épít. De miért is kezd egyre népszerűbbé válni a szektor az üzleti világ szemében?

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo