Újra mentorprogramot hirdet a Design Terminál

A Design Terminál ismét várja azoknak a kreatívipari vállalkozásoknak a jelentkezését, akik üzletfejlesztési, márkaépítési és szabadalmi jogi területen is felkészülten szeretnének a nemzetközi piacra lépni. A féléves mentorprogramra 2015. március 1-ig lehet jelentkezni.

Kép: SXC

A Design Terminál által meghirdetett mentorprogram célja, hogy a legígéretesebb kreatívipari kis- és középvállalkozásokat féléves, elmélyült szakmai együttműködés keretében felkészítse befektetés befogadására, nemzetközi piaci terjeszkedésre. A programban a Design Terminál félévente 3-5 vállalkozás fejlesztését segíti díjmentesen. A 2015-ös tavaszi szemeszterben olyan magyar kreatívipari vállalkozók jelentkezését várják, akik az ipari formatervezés, a divatipar és az újmédia területek valamelyikén már rendelkeznek saját céggel.

A mentorok az iparjogvédelem, az üzletfejlesztés, a márkaépítés és a tőkebevonás területén segítik a résztvevőket, a nyertes pályázók lehetőséget kapnak külföldi szakkiállításokon való megjelenésre is. A szakmai stáb tagjai többek között: Ács Zoltán, a Design Terminál inkubációs program vezetője; Sziller Olivér, MyConcept Kft. ügyvezetője; Pető-Dickinson Andrea, Dickinson Consulting ügyvezetője; Batta Barnabás és Misetics Mátyás, a Mitte Communications stratégiai-, illetve kreatív igazgatója; valamit Nemes Attila, a Kitchen Budapest Talent Programjának vezetője.

A pályázat leadási határideje 2015. március 1.

A Design Terminál inkubációs programja 2014-ben indult, évente több száz feltörekvő vállalkozásnak nyújt szolgáltatásokat. Az első mentorprogramban 5 ígéretes vállalkozás került be: a The Four, az Anna Daubner, a Plié by Atelier, a Position Collective és a Hard Body Hang. A mentorprogram 2015-ös őszi szemeszterében kibővül a pályázók köre: a technológia és az urbanisztika területén önálló vállalkozással rendelkező cégek jelentkezését várják majd a szervezők.

A pályázat részletei az alábbi linken érhetők el: http://mentor.designterminal.hu/

További információk: [email protected]

Vonzza a pénzt a kreatív ipar, de miért?
Bár a kreatív szektort kevésbé sorolják a tőkebefektetők fő célpontjai közé, több kutatás is azt támasztja alá, hogy évek óta, a gazdasági válság ellenére is folyamatosan bővülő, a szó szoros értelmében vett önálló iparágról van szó. Erre a tényre pedig már a kockázatitőke-piac is egyre inkább épít. De miért is kezd egyre népszerűbbé válni a szektor az üzleti világ szemében?

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo